וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן אלן ת'יק, כוכב "להתבגר ולהתגבר", הלך לעולמו בגיל 69

14.12.2016 / 7:40

כוכב הסיטקום הפופולרי ואביו של הזמר רובין ת'יק מת לאחר שחווה התקף לב קשה במהלך משחק הוקי קרח. ת'יק התבלט גם כמלחין מחונן והיה אחראי על מספר נעימות פתיחה זכירות לתוכניות טלוויזיה, ב-2013 הוכתר כחבר בהיכל התהילה של קנדה

אלן ת'יק. AP
מכוכבי הטלוויזיה הגדולים ביותר של קנדה. אלן ת'יק/AP

השחקן והמנחה הקנדי, אלן ת'יק, הלך אמש (שלישי) לעולמו בגיל 69, לאחר שחווה התקף לב קטלני במהלך משחק הוקי קרח עם בנו, קרטר. ת'יק פונה לבית החולים Providence Sanit Joseph, שם נקבע מותו. ת'יק הוא אביו של כוכב הארנ'בי, רובין ת'יק.

ת'יק נודע יותר מכל בזכות תפקידו בסיטקום המצליח "להתגבר ולהתבגר" של רשת ABC בשנות ה-80, בו גילם את דמותו של רופא שנאלץ לגדל את ילדיו המתבגרים, בזמן שאשתו העיתונאית מתמסרת לקריירה שלה. הסדרה שודרה במשך שבע עונות וזיכתה את ת'יק במועמדות לפרס גלובוס הזהב לשחקן ראשי ב-1988.

הפתיח של "להתבגר ולהתגבר"

במקביל לקריירת המשחק, התבלט ת'יק כמלחין מחונן של נעימות פתיחה בלתי נשכחות. בין היתר עמד מאחורי הפתיחים של "עובדות החיים", "על טעם ועל ריח" ותוכנית האירוח של ריצ'רד פריור. מנגד חתום ת'יק על אחד הכישלונות הגדולים של הרשת באותו עשור, תוכנית האירוח "Thicke of Night".

בשנים האחרונות הופיע ת'יק בתור עצמו במספר פרקים של "איך פגשתי את אמא" וככוכב אורח באופרת הסבון הנצחית "היפים והאמיצים". הוא הוכתר כחבר בהיכל התהילה של קנדה ב-2013.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

האיחוד של קאסט "להתגבר ולהתבגר" ב-2011

  • עוד באותו נושא:
  • אלן ת'יק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully