וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ברונו מארס מתארח ב"קארפול קריוקי" של ג'יימס קורדן

14.12.2016 / 14:01

"אתה כמו אלביס הצעיר ואני כמו אלביס השמן. האם אי פעם יהיה לנו את ברונו השמן, זה מה שאני רוצה לדעת", שאל ג'יימס קורדן את ברונו מארס, מדד איתו כובעים משונים וכמובן ביצע איתו כמה מלהיטיו. היה פאנקי. צפו

אחרי מישל אובמה, מדונה, סיה, אדל, בריטני ספירס, ג'וליה רוברטס, ג'ורג' קלוני ורבים אחרים, התארח בפינה המצליחה "קארפול קריוקי" של ג'יימס קורדן הזמר וזוכה פרס הגראמי פיטר ג'ין הרננדז, המוכר בשם הבמה שלו ברונו מארס. קורדן ומארס ביצעו ביחד כמה מלהיטיו של הזמר, בהם " 24K Magic", "Locked Out Of Heaven", ו-"Grenade".

בין השאר אמר לו קורדן כי תמיד כשהוא רואה אותו הוא במצב רוח נהדר, ביטא את תחושתו שאין שום כובע שברונו מארס לא יכול לחבוש (כדי להוכיח את זה הם מודדים מספר כובעים משונים), ובירר איתו ממתי ידע שהוא רוצה להיות זמר. התשובה היא גיל 4, שבה ביצע שירים של אלביס פרסלי. לאחר שברונו מארס שר קטע מלהיט של אלביס, קורדן אמר לו: "מה שטוב שאפילו במכונית עכשיו, אתה כמו אלביס הצעיר ואני כמו אלביס השמן. האם אי פעם יהיה לנו את ברונו השמן, זה מה שאני רוצה לדעת". צפו. היה פאנקי.

לא לשכוח שיש לכם סיכוי לזכות בחבילה זוגית להופעה של ברונו מארס בברלין, אם תדרגו את המצעד השנתי של גלגלצ בשיתוף עם וואלה! תרבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully