וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קהל הפילהרמונית כועס: גשם דלף והרטיב עשרות מושבים בזמן קונצרט בהיכל התרבות ת"א

16.12.2016 / 17:51

מוזיקה על פני המים: בשל דליפה מגג היכל התרבות בת"א, הגשם שירד בשעות האחרונות נחת במפתיע על חלק ניכר מההיכל בעת קונצרט של הפילהרמונית. יריעות ניילונים וסמרטוטים כיסו עשרות מושבים. "זה מחדל ומעצבן", אמרו צופים לוואלה! תרבות. מנכ"לית ההיכל: "נטפל בזה"

גשם ירד על עשרות מושבים בהיכל התרבות בתל אביב בעת קונצרט הפילהרמונית בגלל פרצות בגג. שגיא בן נון, מערכת וואלה!
היצירה "4 העונות" לא נוגנה. עשרות מושבים מכוסים בהיכל התרבות עקב גשם שהרטיב את הקהל בעת הקונצרט. צולם דקות אחרי סיום הקונצרט, המחזה היה זהה גם במהלכו/מערכת וואלה!, שגיא בן נון

כשהמלחין גאורג פרידריך הנדל יצר את הסוויטה לתזמורת הנקראת "מוזיקה על פני המים" הוא כנראה לא התכוון למחזה המשונה הזה: בגלל דליפה מגג היכל התרבות בתל אביב, הגשם שירד בשעות האחרונות בעיר הרטיב במפתיע עשרות מושבים בתוך ההיכל המכובד, בעת קונצרט של התזמורת הפילהרמונית. לתדהמת רבים בקהל, יריעות ניילונים וסמרטוטים כיסו לפחות 30 מושבים וחלק מהרצפה שלצדם בחלק האחורי של האולם.

הדליפה על הקהל ארעה במהלך קונצרט שהחל בצהריים, וכלל את היצירות קונצ'רטו מס' 7 בסול מינור לפסנתר של באך, קונצרטו לכינור של ברהמס וקונצ'רטו לתזמורת של ברטוק, בניצוחו של הפסנתרן סר אנדרש שיף ובהשתתפות הכנר הסולן גיל שחם. רבים בקהל נדהמו וכעסו כשגילו על הטפטוף באולם ועל עשרות המושבים עם הניילונים והסמרטוטים. במבט עליהם (ראו תמונה) ניתן היה לחשוב בטעות שהיכל התרבות עדיין בשיפוצים. "זה מחדל, זה לא ראוי", אמר אחד הזוגות לוואלה! תרבות ביציאה מהאולם. אשה אחת טענה: "זה מראה שמשקיעים כסף בדברים הלא נכונים, במקום להשקיע כסף בתיקון של זה", ואחרת אמרה ש"זה מעצבן, זה לא תקין ויש בעיה נוספת – בירידה למטה, חסר מעקה לאנשים מבוגרים".

גשם ירד על עשרות מושבים בהיכל התרבות בתל אביב בעת קונצרט הפילהרמונית בגלל פרצות בגג. שגיא בן נון, מערכת וואלה!
לא, זו לא תמונה מעת השיפוצים בהיכל התרבות, אלא תמונה מההיכל לפני זמן קצר/מערכת וואלה!, שגיא בן נון

מנכ"לית היכל התרבות. דלית קורל, אמרה בתגובה לוואלה! תרבות: "נכון, יש לנו נקודת דליפה בגג ההיכל. אתה יודע, יש פתאום מזג אוויר סוער, והמים מצאו איזושהי דרך. חוץ מלהתמודד עם הבעיה במקום ולתת לה פתרון הולם כרגע... אתה יודע, אי אפשר להעלים את זה, זה מים... זה בעיה שיש לנו באיזושהי נקודה בגג. אנחנו צריכים להחליף שם יריעות, ובגלל שאנחנו בעיצומו של חורף קשה כרגע לתקן את זה באופן מלא, אבל אנחנו מתכוונים לטפל בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully