וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: שרת התרבות חשפה את זהות חברי הוועדה לבחינת קרנות הקולנוע

20.12.2016 / 10:08

שלושה חודשים אחרי שהודיעה על כוונתה להקים גוף שיבחן את התנהלות קרנות הקולנוע, הציגה השרה רגב את חברי הוועדה שתתבקש להגיש את מסקנותיה בתוך 90 ימי עבודה

שרת התרבות והספורט מירי רגב. מגד גוזני
"הקולנוע הישראלי לא יישאר מועדון סגור". מירי רגב/מגד גוזני

בעקבות סערת טקס פרסי אופיר בחודש ספטמבר, הכריזה שרת התרבות מירי רגב על כוונתה להקים ועדה מקצועית שתבחן את המתרחש בקרנות הקולנוע המקומיות. הבוקר (שלישי) חשפה רגב את זהות החברים שירכיבו את הוועדה, ויתבקשו להגיש את מסקנותיהם בתוך 90 יום מתחילת העבודה.

את הוועדה יאיישו הפרופסור דויד אלכסנדר, נשיא המכון האקדמי ויצ"ו, יו"ר מועצת הקולנוע ופרופסור אורח באוניברסיטת חיפה; נדב משעלי, מנהל סינמטק אופקים, מפיץ סרטים לפסטיבלי קולנוע בינלאומיים ויוצר קולנוע עצמאי; ד"ר דבורה הנדלר, מרצה לאוריינות מדיה, קולנוע ואמנות חזותית; ד"ר אודליה מינס, בעלת תואר דוקטור למשפטים ומרצה בקריה האקדמית קרית אונו; ליאור גלבוע, תסריטאי, במאי ומפיק; ד"ר האני זובידה, ומרצה בכיר במכללה למדע המדינה במכללת עמק יזרעאל.

"כפי שהצהרתי בעבר, הקולנוע הישראלי לא יישאר מועדון סגור ופתיחתו הוא מימוש של צדק תרבותי וביטוי נוסף למדיניות אותה אני מובילה", נמסר בהודעה מטעמה של שרת התרבות. "הנחיתי על הקמת הוועדה, על מנת לבדוק לעומק את התלונות הרבות שהגיעו למשרדי על עבודת הקרנות, ומתוך מטרה להגביר את הייצוגיות והשקיפות בקרנות המחלקות את כספי הציבור"

  • עוד באותו נושא:
  • מירי רגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully