וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול": היום השחור של האבנרים

21.12.2016 / 6:50

בלוג "האח הגדול" עם המומחים של CSI אשדוד, הדייר שהספיק להיכנס לפרנד זון תוך יום, הפינוי הראשון של אשת ימין מאז גוש קטיף והסימפוניה של הגיהנום

צילום מסך

1. זו כנראה המשימה הסודית הגרועה ביותר בהיסטוריה של האח הגדול. חמימו וכוכב, שיתמודדו השנה על פרס נובל לפיזיקה אבל עלולים להפסיד, צריכים לשחק אותה אימא ובן. אבל מה לעשות שקולפן ירקות נראה חד כמו סכין קצבים ליד חמימו, והשכל של כוכב מעוך כמו עץ אשוח בשוק חג המולד של ברלין. מכל בני האדם, נתנו לשניים האלה את המשימה הראשונה של העונה – והיא נראית בהתאם. הבלוף מתגלה תוך שניות על ידי המתמודד העיוור (העיוור!) ושם הבלש, שמסתכל על חמימו כמו שילד עם זכוכית מגדלת מסתכל על נמלה. שם ועדן - שאם היה למישהו היה ספק הולכת להיות המלכה של הבית - עולים על התרגיל בזכות מעבדת המז"פ שהזכויות על סיפורה כבר נמכרו לשידור בברזיל: CSI אשדוד - מדור מיוחד. מנגד, מסתבר שבבית שאן לא שמעו עדיין שתקופת העבדות הסתיימה לפני מאה שנה, ולפי היחס של חמימו לכוכב, אימהות בבית שאן עדיין קוטפות כותנה בשדה כשילדיהם מכים אותן בשוט תוך כדי אכילת חביתה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אולי נסביר שוב את המשימה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

2. משימת הניקיון הראשונה של העונה תהיה כנראה ניגוב הריר של אינדל, שתגיע בשילוב מבצע הנדסי מורכב להרמת הלסת שלו מהרצפה. מה לעשות, הבחור מאוהב ומהופנט מעדן עד כדי כך, שעוד שניה הוא היה מספר לה שהוא בעצמו אימא של חיים. מטפל בה, חובש לה את האצבע, שיחות נפש, הבעיה מתחילה כשעדן מפתחת פלרטוט עצבני עם דן החתיך והשווה, ולכולנו ברור איך זה ייגמר, חוץ מלאינדל כמובן. והנה זה שוב קורה, הגבר המאוהב והתמים נכנס לפרנד זון בזמן שהחתיך של הכיתה הולך לסמן עוד וי על החגורה. אוי אחי, הסיפור הזה ייגמר כשאתה מקיא בחניון של פאב באיזור התעשייה באשדוד ובצו הרחקה. מה שכן, ציר המקופחים המתפתח של אינדל ושם עוד עלול להשתמש במפת מערכת הצינורות שקיעקע האחרון על הגוף שלו כדי להימלט מהבית. אתם יודעים, כי הדרך היחידה להרתיע חתיכים היא לברוח, זה כבר ילמד אותם לקח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השיחות שלנו ממש טובות, אני מרגיש שאנחנו מתקרבים/מערכת וואלה!, צילום מסך

3. אסתר מסתמנת כמודחת הראשונה מהבית. תוך 48 שעות היא הצליחה לעצבן חצי בית ותקרית המיטה עם אינדל הייתה כנראה הפעם הראשונה שאתיופי הצליח לפנות ימנית מאז שפלוגת מג"ב פינתה את גוש קטיף. במקביל, חזי כמו איש מכירות טוב, יודע איך להתחנף לכל אחד: ההוא נסיך, השני תותח ושמוליק הוא בכלל פנתר. גם אם היטלר היה יורד שם במדרגות הוא בטח היה אומר "איזה נשר יא אללה". עם הלשון הזו אף אחד לא צריך שם בידה. אבל חזי מתוק, בוא תקשיב רגע: הבנו שכנראה יש לך התערבות עם השכן בקומה ה-16 ב"מגדלי לאקק" שאתה מכניס את הביטוי "אווירה טובה" לז'רגון. שמע לי, עזוב את זה. בוא תתרכז בלהבין מה יש לתאלין מתחת לבגד ים, אחר כך דבר איתנו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע, וזה גם יורד באווירה טובה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

4. בסוף הפרק הייתה תחושה שהאוברדוז של חמימו וכוכב היה בלי ספק מוגזם לפחות כמו הבוטוקס בשפתיים של מעיין. אורנה נעלמה, אביחי - שקיבל דקה וחצי של תהילה וראה בלי חוש ראיה עם מי יש לו עסק - הפך גם לאילם בעל כורחו, ושמוליק עוד לא הביא נאמבר של אבי טולדנו אחד לרפואה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבכירי המז"פ בישראל/מערכת וואלה!, צילום מסך

5. בתכלס? היה אתמול פרק משעמם בטירוף. כן, יכול להיות שזה קשור לחומוס שדפקתי שניה לפני תחילת התכנית, אבל לפרקים שמיעה בלופ של סימפוניית הנחירות של תהילה היתה נראית מרתקת. באחד מרגעי האימה שקלתי לעשות מרתון של כל פרקי "משחק פוליטי" עם אטילה שמפלבי בערוץ הכנסת. לעזאזל, מה בן אדם צריך לעשות כדי שיתחילו ללכת שם מכות?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חזי מכניס פרופורציות לחדר השינה/מערכת וואלה!, צילום מסך
seperator

יחס הווינר

השלישייה המנצחת: עדן, אביחי ואינדל. בדרך החוצה: אסתר, אורנה ושמוליק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
את לא אמורה לדבר איתי, בשביל זה יש את החמוד שם ליד פינת העישון/מערכת וואלה!, צילום מסך

סמרטוט הבית

עוד מוקדם להכריז עליו כסמרטוט, אבל כמי שהגיע אלינו במכונת הזמן מתקופה שבה שיא הערב היה כשמישהו שפך שמפניה על מגדל של כוסות, וכולם התלהבו מזה שהן מתמלאות לאט לאט, היה אפשר לצפות ששמוליק ידע איך לפתוח שמפניה כראוי.

Wtf

אימון הריצה של כוכב כלל ריצה במהירות של 0.00016 קמ"ש בין המיטות בחדר השינה. האימון הבא: שחיה על הדשא ועבודה על הזרוע בעזרת פתיחת דלת המקרר.

פסוקו של יום

"כאילו, מה, עושים בניתוח כאילו ציצי באווירה טובה? וה...אבנר, הלך?" - חזי בשיחה עם תאלין על רזי גוף האישה, ועל הדרך הורס את החודש הקרוב לכל האבנרים למיניהם. אגב, עם ברית מילה זה רק אבנ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא בטוח שתאלין באווירה טובה אחרי השיחה הזאת/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע, רגע, רגע, אל תגידי לנו. אנחנו יודעים את זה.../מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully