וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייליסט זוחל: השירים המושלמים להעביר איתם את הפקק

שוב תקועים מאחורי משאית באיילון, שוב עבודות בכביש, שוב עברתם נתיב ועכשיו אתם מצטערים על זה - מזל שיש רדיו. לקראת המצעד הלועזי השנתי של גלגל"צ, יצרנו עבורכם את המדריך השלם לשירים שיעזרו לכם לצלוח כל פקק

פקקים ליד הר המנוחות, ירושלים. 8 באוגוסט 2016. נועם מושקוביץ
עמוס שבא למות/נועם מושקוביץ

פקקים הם לא זמן טוב למצעדים. בפקקים, אנשים צריכים להאזין למוזיקה בשקט, בניחותא, בלי דרמות מיותרות - ורצוי שהמוזיקה הזאת תתאים, נקודתית, לכל פקק ופקק, כדי שהסימביוזה שבין האדם, ההגה, הגז, הברקס, הפקק והרדיו תהיה מושלמת. הנה כמה התאמות תחבורתיות-מוזיקליות שעשויות לעבוד.

הפקק של איילון צפון בבוקר

Ariana Grande - Side To Side ft. Nicki Minaj

גראנדה המתוקה והלבבית אישרה לאחרונה את העובדה שהיא שרה פה על קשיי הליכה עקב מאמץ יתר בתנוחת הרכיבה. אפילו בזמנים הקשים האלה, שבהם כל יונדאי שנייה מנסה להידחף על חשבוננו ליציאה של דרך השלום, אפשר למצוא נחמה בגילוי שיש אנשים שסובלים יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

The xx - On Hold

זוכר מה קרה לפני 16 דקות בערך? כשעברת לנתיב הימני, שנראה פנוי יותר, ואמרת לעצמך "יאללה, אחר כך נחזור לשמאלי, אין בעיה"? חבל מאוד, כי עכשיו כבר אין מצב לעבור נתיב לפחות עד קק"ל. בקיצור, קרה לך בערך מה שקורה בשיר הזה, רק תעבורתית במקום רומנטית.

Beyonce - Hold Up

סבבה, נסה את מזלך דרך הפקק של נמיר, בכיף, רק תזכור שאף אחד בחיים לא יאהב אותך כמו קיבוץ גלויות עד שד' רוקח.

הפקק של כביש החוף, מנתניה עד וינגייט

Britney Spears Feat. G-Eazy - Make Me

כשהשעה כבר 9 ורבע בבוקר, אתה תקוע בפולג והפגישה עם הבוס בנושא העלאת השכר שלך נקבעה לרבע לתקע ב"אר קפה" בהרצליה פיתוח, קשה מאוד שלא להזדהות עם בריטני שדורשת בפזמון, "make me move".

Bruno Mars - Versace on The Floor

שיר חושני וסקסי בטירוף. משהו כמו עבודות על כביש 553 בשמונה וחצי בבוקר.

הפקק של כביש 5, מצומת קסם לכפר הירוק

DJ Snake Feat. Justin Bieber - Let Me Love You

"אל תיכנעי", מבקש ממך ג'סטין ביבר בפזמון. כרגע זה אולי נראה בלתי אפשרי, כי את תקועה בפתח תקווה עם שיר של ג'סטין ביבר, אבל עוד מעט השיר ייגמר ומחלף מורשה שוב ייראה באופק.

Sia - The Greatest

שיר מקפיץ וכיפי עם ביט משלהב וגרוב מטמטם שעוסק בפיגוע הירי הרצחני שאירע השנה במועדון להט"בי באורלנדו. מהנה ומזעזע. כמו הפקק של הבוקר בדרך מראש העין לגלילות. סתם, אין בסיס להשוואה בין הדברים. הפקק רק מהנה.

הפקק של לטרון עד שער הגיא (עקב העבודות בכביש)

Rihanna - Work

לאף אחד בעולם אין זכות להזכיר לנו שחיינו אינם חיים (אלא עבודה) בזמן שאנחנו תקועים בפקק בדרך לעבודה בגלל עבודה בכביש. המקרה של ריהאנה זה פאקינג ביג אקספשן.

Tame impala - The Less I Know The Better

אם השעה כרגע היא עשרה לשמונה, אתה נמצא כרגע ביציאה מלטרון וצריך להיות בירושלים עד תשע וחצי, עדיף שלא תדע מראש אם תספיק להגיע או לא. ככל שתדע פחות, כך יהיה יותר טוב. גם את העובדה שטיים אימפלה התמסחרו לאללה עדיף להדחיק כרגע. הדחקה, בכלל, היא עניין מאוד רצוי במצבים כאלה.

Mo - Kamikaze

הטייסים של חיל האוויר היפני לפחות התאבדו אז, לקראת סוף מלחמת העולם השנייה, עבור מטרה נעלה. אתה סתם ניסית לקצר דרך לטרון.

הפקק של כביש 4 לכיוון דרום

Justin Timberlake - Can't Stop the Feeling

כשאנחנו באמצע פקק בדרך לעבודה משעממת באזור התעשייה של הרצליה פיתוח ופתאום בא הרדיו ומציע לנו חופשת קיץ בלוקיישן מפנק עם ים ומסיבות ללא תשלום עבור הטיסות, הלינה, הארוחות, השאפלים והסקס, ברור שאנחנו לוקחים. ארבע דקות ו-29 שניות כאלה תוך כדי ניסיון לצאת בבוקר מרעננה זה כמו וויקאנד ארוך ברגיל.

Era Istrefi - Bonbon

שיר שהוציאה ארה, אלבנית המחמד של העולם, עוד בדצמבר 2015 והפך ללהיט ויראלי רק בסוף ינואר השנה בזכות חיילי צבא האמת של ריהאנה, "דה נייבי", שסברו שמדובר בסינגל של מפקדתם, שדלף בטעות לרשת. אם הם היו יכולים לחיות במשך כמה חודשים באילוז' שהם מקשיבים לריהאנה, אין ספק שאתה יכול לחיות 40 דקות באילוז' שלא תאחר ליום הראשון שלך בעבודה החדשה.

הפקק של צומת שוקת

Calvin Harris - My Way

"את הדבר היחיד בדרך שלי", שר קאלווין האריס המניאק. המסלול שלו כמעט ריק, למען השם. רק הוא ועוד מישהי נוסעים בו. נבלה.

Adele - Water Under The Bridge

המפגש המתואר בשיר בין הדוברת לאגו הפגוע שלה מתכתב באופן מושלם עם המפגש הטעון בין כביש 60 לכביש 31. גם פקק הבוקר הקבוע במחלף הנורא הזה, כמו הרומן של אדל, לא יכול להיות בשום פנים ואופן "מים מתחת לגשר" - כלומר, אפיזודה לא משמעותית, שנשכחת במהרה.

seperator

המצעד השנתי של גלגלצ מתקרב ומגיע, וישודר במקביל באולפן השקוף של וואלה! NEWS. מה יהיה שיר השנה? מי יהיו אנשי השנה במוזיקה? ומה השיר הגרוע של השנה? אתם מחליטים! דרגו עכשיו את המצעד ואולי תזכו בחבילה זוגית להופעה של ברונו מארס בברלין מתנת וואלה! טורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully