וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטטיק השיב לנאצות על תצלום עץ האשוח שהעלה: "עלינו לדעת לקבל את האחר"

25.12.2016 / 14:55

אחרי שגולשים ברשת כילו את זעמם בו בעקבות תמונת עץ אשוח מקושט שהעלה לפייסבוק ואיחולי חג מולד שמח, סטטיק ענה בחזרה: "לכל מי שהגיב שאני גוי מסריח – את רובכם אחסום עוד היום. כתבתי במפורש שזו מתנה לחברים שלי מקולומביה"

הפוסט שעורר סערה:

אחרי שזכה לנאצות בגלל תמונה של עץ אשוח שהעלה לפייסבוק, סטטיק ענה בחזרה למגיבים. אתמול העלה הזמר תצלום של העץ המקושט לצד איחולי "חג כריסמס שמח לכל מי שחוגג היום", והוסיף כי מדובר בהפתעה שהכין עבור אקרובטים מקולומביה שהגיעו לארץ כדי להשתתף בפסטיגל. התגובות בגנות הסטטוס לא איחרו לבוא, כשרבים התרעמו על כך שסטטיק היהודי "חוגג" לטענתם חג נוצרי. "מה, אתה גוי?, מה אתה חוגג את זה? החג הזה של גוים", כתבה אחת הגולשות. גולש נוסף כתב: "חג של גויים, לאן הגענו?!".

בפוסט מלווה בסרטון שפרסם היום השיב הזמר למגיבים. "לכל מי שהגיב על עץ האשוח שהעליתי שאני גוי מסריח. את רובכם אני אחסום עוד היום, אבל אתם שלא הגבתם אלא רק חשבתם לעצמכם, יש לי שני דברים. האחד, הבנת הנקרא. כתבתי במפורש שזו מתנה לחברים שלי מקולומביה, בשתי שפות. למה אתם עוקבים אחריי אם לא מעניין אתכם מה אני רושם?", כתב.

פוסט התגובה של סטטיק:

"הדבר השני: סובלנות. האם זה שמישהו לא יהודי באמת משנה את סוג האדם שהוא? ממש לא", הוסיף. "עלינו לדעת לקבל את האחר והשונה ולכבד את דתו, עדתו, ודעתו. ראו מקרה גרמניה הנאצית. דוגמא נוראית אבל מדויקת למה שקורה כששונאים אנשים על רקע הדת שלהם. אוהב אתכם המון. אם אתם יהודים, נוצרים או מוסלמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully