וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: המילקשייק של אביחי מביא את כל הבנות לחצר

26.12.2016 / 8:15

ההעמדה הראשונה להדחה סימנה את האדם הכי רגיש בבית, חבורת תומכי מירי רגב יוצאת לקרב ראשון בחשוד בהסתננות, כוכב מדברת עם אלוהים קבוע ועדן מוכנה לפלרטט עם כל אחד. "השכן שלא ישן" על הערסל הכי מפחיד במדינה

צילום מסך

1. פיינאלי, קצת דם, ואין כמו הדחות פומביות כדי להתחיל ולחמם את העניינים. אורנה, כן יש אחת כזאת בבית, הצליחה לקבל פחות ממספר הקולות של מרצ בבית אל, והוכיחה שלפעמים מנהלת חשבונות מעניינת עוד פחות מטבלת אקסל. מעיין, לעומתה, מרגישה שזהו הפרום של מסיבת י"ב בתיכון הלבבות השבורים של הרצליה, ובוכה כמו ח"כ מהליכוד אחרי ההצבעה במועצת הביטחון. כלומר, כל הזמן והמון. ולמרות זאת, עדיף לשים בפול ווליום את התינוק הזה ליד האוזן מאשר לראות את הפרצוף של אסתר כל בוקר. "כל בוקר". בכל פעם שהיא פותחת את הפה יש לי תחושה שאנחנו עומדים לכבוש את ירדן. בקיצור מעיין, כולה הדחה ילדה, זה לא סרט של דיסני. ואל תדאגי, את לא הולכת הביתה. אורנה ואסתר לעומת זאת יכולות להתחיל בטופס הטיולים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וואו וואו, שמע ישראל, מי זה הכלב הזה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

2. ובינתיים בחצר מעריצי מירי רגב, המוכרים גם כחבורת הרגב (תהילה, כוכב ושמואל) נגד צמד א"ש (אינדל ושם) בקרב הכי לוהט עד עכשיו. אינדל, חמוש במעיל מגניבים ובמשקפי הארלם-למה-מי-יתעסק-איתי-אני-פאקינג-מההוד-ברובע-ו'-באשדוד, מנסה להסביר שגם שחורים הם בני אדם מול תהילה, הקמע החדש של ארגון להב"ה. הוויכוח מתלהט כשאינדל מסביר שלא מקובל עליו שמשווים סודנים לסרטן. עד כאן נשמע הגיוני. תהילה לעומת זאת, מסבירה שההבדל בין אינדל לסודנים הוא שהוא יהודי. מול הטיעונים ההגיוניים של אינדל ושם, שמנסים להסביר לחבורה על גזר דין מוות שממתין לפליטים מאפריקה אם ישובו לארצם, משיב שמוליק בהיקש הפילוסופי המבריק "מה הקשר- בירה נשר". מדובר בטיעון לוגי שפותר כל בעיה מאז 1874. "גם אני באתי מכוש", מסביר אינדל ומצליח לבלבל את תהילה, שצריכה תרשים זרימה אחרי שהנציג האתיופי זורק את את תאלין למערכה. שם, שבכל ויכוח משתנה לו הקול לצליל אחר, מסכם את הדיון: "זו גזענות". ויכוח מרשים כמובן, אם אנחנו בשנת 2011, אבל לפרק שלישי זה בהחלט מספק את הסחורה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
האח הגדול. צילום מסך
תתחיל גם עם הברז בסוף. עדן/צילום מסך

3. משימת "הקוסם מארץ עוץ" לא תירשם כהצלחה גדולה מבחינת ההפקה. ברור שאנשים מחופשים שמתווכחים ביניהם זה משעשע, אבל היה אפשר לקרוא למשימה גם "צריך לחלק אתכם לארבע קבוצות ונותר לנו בן אדם אחד שהתפקיד שלו יהיה לא לעשות כלום אז ניתן אותו לדן". בכל מקרה, לכוכב נתנו להיות דורותי, כי שרק זה מסיפור אחר. חיים נבחר להיות טוטו הכלב, לזכר הימים היפים בהם קנה 50 גרם פיסטוקים בטוטו לוטו במרכז המסחרי בית שאן. "אח גדול, אתה הורס לי פה את הקריירה", אמר חיים, שכזכור עובד במפעל של סלילים. אבל האמת היא שאין מנוס מלהגיד זאת בקול רם: חיים כל כך טיפש עד שיש סיכוי שהוא שותף לניסוי סודי שבוחן מה מינימום האייקיו הנדרש כדי שהמוח יידע לפתוח את הפה ולהוציא קולות. ברצינות, אני לא מאמין שמסתובב בעולם הזה אדם כמו חיים. משימת הבאנג'י הסגירה אותו ואת האסטרטגיה שאולי עוד תתברר כמוצלחת. בשלב הזה, השפתיים של מעיין יותר אמינות מהמשחק שלו. אם זה אמיתי, זה לא עניין לריאליטי, זה עניין לאנשי מקצוע.

בינתיים אצל כוכב, דורותי בשבילכם, אין משפט של האח הגדול שלא עובר בלי תגובה שמורכבת מצמד המילים 'וואוו וואו' ופסוק:

האח הגדול: "שימו לב, העיניים שלהם יהיו מכוסות כשיקפצו":

כוכב: וואו וואו, שמע ישראל

האח הגדול: "ואחר כך, הם ייפלו מכדור פורח מגובה של מטר אחד"

כוכב: "וואו וואו, אדוניי ישמור"

האח הגדול: "חזי, נא לסדר את המיקרופון"

כוכב: "וואו וואו, ברוך אתה ה', אלוהינו מלך העולם שעשה ניסים לאבותינו".

למרות זאת, כמעריץ שרוף של הופה היי, אני חייב לציין לשבח את הבחירה של כוכב להשיב לפריים טיים של ערוץ 2 את הלהקה הגדולה של כל הזמנים. האלבומים "הופה היי 3", "הופה היי 4" ואיך אפשר לשכוח את "הופה היי 5 – עצור!" שהיה אלבום בסימן זהירות בדרכים. אלה היו אבני דרך ברוק הישראלי ואלמלא התהילה שעלתה לאהרון פררה לראש והביאה להתפרקות הלהקה, בטוח היינו רואים אותם שרים סרנדות לכוכב בשכשוכית. ביום שבו ג'ורג' מייקל הולך מאיתנו, ראוי שניזכר גם בזמרים גדולים לא פחות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרופורציות, אילוסטרציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

4. עדן, עדן, עדן. לא מפסיקה לפלרטט עם כל מה שזז ועכשיו התבייתה על אינדל, ועוד בכלוב נעול. בשלב מסויים, הפלירט ביניהם נמשך עד לדיון למי יש ביצים לקפוץ באנג'י. בינינו, לא יודע כמה זה נבון לדון בעניינים שמתחת לחגורה עם בחור שרק בתחילת הפרק ייצג את יבשת אפריקה כולה. רק בקשה אחת – תרחמי על הילד. הוא יקיר הבית ויקיר השכן.

5. הגברים של העונה הזאת הם עדיין בגדר תעלומה. דן בינתיים לא מצליח להתבלט לעומת אביחי שמקנה לעצמו מעמד של פלייר - צלף עיוור שיורה לכל הכיוונים. עם עדן, כאמור, זו לא חוכמה מכיוון שהיא תפלרטט גם עם הברז בכיור, אבל עם מעיין הסיכוי למשהו רציני עולה. האם מדובר ברשע מתוחכם שיודע ללחוץ לבחורה במקומות הנכונים (עאלק לא רואה למעיין את האף והשפתיים. סטיבי וונדר התקשר וביקש שתתרחק קצת מהמצלמה) או בגבר רגיש. אני הולך על האופציה הראשונה, אבל כבר עכשיו ברור שמדובר באחד האנשים הכי חכמים בבית שיודע בדיוק למה נכנס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגברים של הבית עדיין בגדר תעלומה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליין ווינר:

אינדל, אביחי ועדן ממשיכים להיות חזקים בתמונה, ולמרות ההעמדה להדחה, מעיין עוד תחזור בגדול. במשרד "בורינג את בורינג ושות'", מקום עבודתה של אורנה, יכול ההוא ממחלקת השכר, שדלוק על ההיא מהנהלת החשבונות (בכל משרד יש אחד כזה), להיות בטוח שהיא תגיע להדלקת נר חמישי.

סמרטוט הבית

כוכב אוהבת לעוות את שמה של תאלין, הפעם בחרה לקרוא לה 'הרטאלין'. משום מה יש לי תחושה שאם לא היה מדובר בטראנס ערבייה, זה לא היה קורה. תאלין, האלין, ריטלין, מואזין. מה זה כבר משנה.

וואט דה פאק

מההההההההה זההה היה? עדן וחזי? חזי? עם עדן? מה לעזאזל היא עושה שם עם הדוש הזה על הערסל? ועוד כשחזי עם כיפה על הראש? איפה כוכב שתגיד איזו תפילה.

פסוקו של יום

"זה מדליק אותי... דת זה הכי מיני... אני תופס כבר אלוקות" – אביחי בשיחה עם מעיין מוכיח שוב עד כמה גבר יגיד הכל כדי להשכיב בחורה. אלוקות הוא רוצה לתפוס. ברור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully