וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שבור לב על אובדן חברי הטוב": אמנים רבים ספדו לג'ורג' מייקל

26.12.2016 / 3:30

אנדרו רידג'לי, שותפו של ג'ורג' מייקל לצמד וואם!, אלטון ג'ון, מארק רונסון, ג'יימס קורדן, בריאן ווילסון, בריאן אדמס, רובי וויליאמס, בוי ג'ורג' ורבים אחרים ספדו לזמר-יוצר המנוח

צילום: רויטרס

אמנים רבים סופדים בשעות האחרונות לזמר ג'ורג' מייקל, שמת הלילה (שני) בגיל 53 ברשתות החברתיות.

אנדרו רידג'לי, שותפו לצמד וואם!, כתב בטוויטר, "שבור לב על אובדן חברי האהוב יוג", אחד מכינוייו של מייקל המנוח. "אני, אהוביו, חבריו, עולם המוזיקה, העולם כולו. אהוב לנצח"

"אני בהלם עמוק", כתב אלטון ג'ון באינסטגרם. "איבדתי חבר אהוב - הנשמה האדיבה והנדיבה ביותר ואמן מבריק. שני האמנים, כזכור, חברו ב-1991 לחידוש שירו של ג'ון, "Don't Let the Sun Go Down on Me", שהפך ללהיט ענק.

הקומיקאי ג'יימס קורדן, מנחה תוכנית הלילה המאוחרת של CBS, נעזר בג'ורג' מייקל ב-2011 לשם מערכון שבמסגרתו הסיע אותו תוך שהם שרים שניים משיריו. לימים הדבר הזה הפך ל"קרפול קריוקי", אחת הפינות הפופולריות בטלוויזיה האמריקאית.

"אהבתי את ג'ורג' מייקל מאז שאני יכול לזכור את עצמי", כתב קורדן הלילה. "הוא היה השראה מוחלטת. תמיד הקדים את זמנו"

מדונה סיפקה הספד טיפוסי משלה כשכתבה בפייסבוק: "להתראות חבר. עוד אמן ענק עזב אותנו. האם 2016 יכולה כבר להזדיין מפה?". אל הטקסט צירפה מדונה קטע וידאו מטקס פרסי MTV ב-1989, אז נבחרה להעניק למייקל פרס. "הוא כותב שירים אדיר והוא עושה קליפים בטוב טעם... כמוני", אמרה הזמרת לפני שצירפה את שמות שיריו למשפט אחד: "ג'ורג', אני רוצה את הסקס שלך. אז תהיה דמות האב שלי ולי יהיה אמון גם אם ניאלץ לחיות מהיד לפה".

"קשה להפנים את זה", נכתב בטוויטר של סימפלי רד. "אחד מהזמרים-יוצרים המוכשרים ביותר שלנו עזב אותנו. נוח בשלום, ג'ורג' מייקל. חדשות כה עצובות וטראגיות. 2016, תיגמרי בבקשה"

"מעבר להיותו פנומן פופ עולמי, ג'ורג' מייקל היה אחד מגדולי הסול הבריטי האמיתיים", כתב המפיק מארק רונסון. "רבים מאיתנו חבים לו חוב שלא ניתן לשלם. ביי ג'ורג'".

"אני חושב כרגע על משפחתו של ג'ורג' מייקל, חבריו ומעריציו", כתב בוי ג'ורג'. "הוא היה כל כך אהוב ואני מקווה שידע את זה, כי העצב היום הוא מעבר למילים. הורס. איזה קול היה לו, והמוזיקה שלו תמשיך לחיות כעדות לכשרונו. אני לא מאמין שהוא איננו. אני מקווה שבודהה יאחוז אותו בזרועותיו"

בריאן ווילסון כתב: "עצוב מאוד לשמוע שג'ורג' מייקל הלך לעולמו. הוא היה מוזיקאי וזמר מאוד מוכשר. אהבה וחמלה למשפחתו, חבריו ומעריציו"

"נוח על משכבך, ג'ורג' מייקל", כתב בריאן אדמס. "אני לא מסוגל להאמין לזה. זמר כל כך מדהים ואדם נחמד. הרבה יותר מדי צעיר כדי לעזוב אותנו"

"הו לא", ביטא פול יאנג את רגשות כולנו. "איזו שנה. ג'ורג' מייקל, היית כוכב הפופ החכם ביותר שאי פעם הכרתי. נוח עכשיו בשלום על משכבך, חבר".

"לכי תזדייני, 2016. אני שונא אותך", כתב ג'ק אוזבורן בפייסבוק. "למה ג'ורג'? הרינגטון שלי לאשתי תמיד היה 'I Want Your Sex".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully