וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימון בגובה 100 אלף שקלים וחשיפה: אמנים צעירים, הטו אוזן

26.12.2016 / 12:56

מיזם של "בירה מכבי" יציע מימון משמעותי ליצירת מיצג גדול-מימדים שיקבל מיקום מרכזי ביריד "צבע טרי 9" בשנה הבאה. בראש צוות השופטים שיבחר את ההצעה שתזכה במימון תעמוד האוצרת עדנה מושנזון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יש בקהל אמנים צעירים? אם כן, שווה לכם להקשיב לזה. "בירה מכבי" תממן יצירת פרויקט אמנותי בתקציב של 100 אלף שקלים, שיוצב כמיצג ביריד "צבע טרי 9", היריד לאמנות עכשווית, תל אביב, ב-2017. מדובר במיזם העונה לשם "פרויקט החלומות של בירה מכבי", במסגרתו ישלחו אמנים פלסטיים צעירים הצעות למיצג גדול-מימדים פרי יצירתם.

ההצעה הזוכה תזכה לתקציב האמור לצורך פיתוחה, והמיצג שיתקבל יוצג במיקום מרכזי ביריד, שיתקיים במוזיאון הטבע ע"ש שטיינהרדט באוניברסיטת תל אביב בין התאריכים ה-28.3-1.4 בשנה הבאה. על המיצג לעמוד בקשר עם עולם הטבע על צדדיו השונים.

בראש צוות השופטים שיבחר את ההצעה הזוכה תעמוד האוצרת הבכירה עדנה מושנזון. חבר השופטים יכלול גם את יפעת גוריון, המנהלת האמנותית והאוצרת הראשית של צבע טרי, רז שפירא, אוצרת המשנה של יריד צבע טרי, ויובל סער, העורך של מגזין "פורטפוליו". קול קורא לפרויקט עם הפרטים המלאים להגשת ההצעות פורסם בעמוד הפייסבוק של בירה מכבי.

  • עוד באותו נושא:
  • צבע טרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully