וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ג'ורג' מייקל מבצע את "Somebody to Love", דיוויד בואי מתנועע בהנאה

26.12.2016 / 22:30

בסרטון שצף ברשת על רקע לכתו נראה ענק הפופ הבריטי מבצע את השיר יחד עם להקת קווין, במסגרת חזרות למופע מחווה לפרדי מרקיורי. בין הנוכחים בחדר היה דיוויד בואי, כוכב נוסף שאיבדנו ב-2016 הארורה, כשהוא נהנה במיוחד מהביצוע

חברו את ג'ורג' מייקל, דיוויד בואי וקווין. מה יצא? סרטון שחזר לכבוש את הרשת מאז שעות הבוקר. כוכב הפופ הבריטי שהלך הלילה לעולמו מופיע בסרטון משנת 1992, בו הוא מבצע יחד עם להקת קווין את שירה "Somebody to Love", ביצוע המזוהה עם הקריירה המוזיקלית מייקל עד היום.

הסרטון שצף היום ברשת למשמע הבשורה על לכתו של מייקל, צולם בעת החזרות למופע המחווה לזכרו של פרדי מרקורי שנערך באיצטדיון וומבלי שבלונדון באפריל 1992. בזמן שמייקל ביצע את השיר יחד עם חברי להקת קווין, חייך והתנועע לו בצד דיוויד בואי, שהלך גם הוא מאיתנו השנה, למשמע הביצוע.

"זה מגוחך. זה רגע אחד עולה למעלה ורגע אחד יורד למטה", אמר מייקל על השיר האמור, שאף תיאר כשיר הקשה ביותר שאי פעם שר בחייו, ואף סיפר כי ביצועו בוומבלי היה "רגע שאני הכי גאה בו בקריירה שלי". ואילו בריאן מיי מלהקת קווין אמר בעבר, "ג'ורג' מייקל היה הכי טוב. יש תו מסוים בקול שלו כשהוא עשה את 'Somebody to Love' שהיה פרדי טהור". צפו בקטע למעלה במייקל ובואי (שמגיח לעתים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully