וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צהובונים בבריטניה: ג'ורג' מייקל היה מכור להרואין בסוף ימיו

27.12.2016 / 11:11

מקורות מסרו לדיילי טלגרף הבריטי כי ג'ורג' מייקל, שהלך לעולמו אתמול (שני) בגיל 53, נאבק בשנה האחרונה שלו בהתמכרות להרואין. מייקל התמודד עם התמכרות לסמים במשך קרוב ל-20 שנה

צילום: רויטרס

מעט מאוד ידוע על סיבת מותו של הזמר הבריטי האהוב ג'ורג' מייקל אתמול (שני) בגיל 53. בהודעה הרשמית נאמר שהוא מת בשלווה בביתו, ומאוחר יותר מסר מנהלו כי הגורם היה אי ספיקת לב. היום מדווח הצהובון הבריטי הדיילי טלגרף כי הכוכב המנוח, שנאבק במשך שנים רבות עם התמכרות לסמים, השתמש בהרואין בשנה האחרונה בחייו.

"הוא הובהל לחדר מיון במספר הזדמנויות", אמר המקור לצהובון. "הוא השתמש בהרואין. מדהים שהוא שרד במשך זמן כה רב". יצוין שאי ספיקת לב, סיבת המוות שסיפק מנהלו, רווחת בקרב משתמשי סמים כבדים.

בתוך כך סיפר בן זוגו של ג'ורג' מייקל, מעצב השיער של המפורסמים פדי פואז, כי מייקל מת לבדו. השניים תכננו להיפגש בחג המולד ולבלות את היום ביחד, אולם כאשר פואז הגיע לביתו, גילה אותו מחוסר חיים. "היינו אמורים ללכת לסעודת חג", סיפר בן הזוג. "הלכתי לשם כדי להעיר אותו והוא פשוט מת, שכב בשלווה על המיטה. אנחנו עדיין לא יודעים מה קרה".

"הכל היה מאוד מסובך לאחרונה", הוסיף פואז, "אבל ג'ורג' ציפה לחג המולד, וכך גם אני. עכשיו הכל הרוס. אני רוצה שאנשים יזכרו אותו כמו שהיה - הוא היה אדם נפלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully