וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 124: קים קרדשיאן מאמצת את הקומוניזם

29.12.2016 / 0:00

הכוכבת הגיעה לשיעור הבלט של נורת' בסווטשירט אדום ועליו פטיש ומגל, אות הכבוד הרוסי כבר מחכה לה. וגם: אנשי הבית הלבן מטרילים את אובמה רגע לפני הסוף והגניבה המכוערת מאמה סטון. חדשות הטראש של השבוע

מקום 5: מקריפים את הנשיא אובמה

אנשי הבית הלבן מבלים את ימיהם האחרונים עם הנשיא אובמה באווירת סוף קורס של כיף, צחוקים, וכפי הנראה גם הדחקה. את הזמן הם מעבירים במתיחות בלתי-מזיקות של הבוס, שציין שאנשי השלג המקשטים את החצר הנשיאותית בתקופה זו של השנה גורמים לו לאי נוחות. אז הצוות דואג שיהיו הרבה מהם, ובמקומות אסטרטגיים. חבל שלא שמו אחד גם באו"ם, מעניין אם אובמה היה מטיל וטו.

מקום 4: אם לטנף, אז בפייסבוק

אחד ממאפייניה הפחות בולטים של שנת 2016 היה הסתבכויות הטוויטר של אזיליה בנקס. המוזיקאית הושעתה מהרשת החברתית מוקדם יותר השנה, לאחר ששיגרה ציוצים הומופוביים וגזעניים אל עבר זאין מאליק, ועכשיו היא מבטאת את עצמה בעיקר בפייסבוק. שם היא פרסמה השבוע פוסט ארוך וסוגר חשבונות עם ניקי מינאז', בו היא קוראת לה להרזות (בעיקר בצוואר ובזרועות), להקטין את ישבנה, לחזור לסגנון ה"חיקוי-גאגא" ומחלקת לה טיפים נוספים. את המוזיקה של מינאז' היא משווה למקדונלד'ס: "הם מוכרים הרבה המבורגרים, אבל אף אחד לא חושב שהם פסגה קולינרית". בנקס מיהרה למחוק את הפוסט והסבירה: "אני כבר לא אותו אדם שהייתי לפני שעתיים. מקווה שנהניתם מצילומי המסך". נהנינו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אזליה בנקס. GettyImages
אזליה בנקס/GettyImages

מקום 3: מה הסיפור עם הסרט שכולם זוכרים אבל מעולם לא היה?

היי, זוכרים את הסרט "שזאם" משנות התשעים, בו מגלם הקומיקאי סינבאד ג'יני שיוצא להרפתקאות עם שני ילדים? כן? חבל, כי מעולם לא היה כזה סרט. אבל אתם לא היחידים שזוכרים אותו. בשבוע שעבר פורסמה כתבת תחקיר על קהילה אינטרנטית של מאות אנשים המוכנים להישבע שהיה סרט כזה. ולא, הם לא מתבלבלים בינו לבין "קזאם", סרט משנות התשעים בו גילם שאקיל אוניל ג'יני. הם זוכרים את שניהם. רק של"שזאם" אין שום זכר בעולם הממשי. המאמינים מסבירים זאת באמצעות "אפקט מנדלה" (על שם תופעה לפיה מאות אנשים זוכרים שמנדלה הלך לעולמו בעודו בכלא, למרות שהוא חי עד 2013), לפיו קבוצת אנשים עם אותו זיכרון בדיוני חיו ביקום מקביל בו אותו זיכרון איננו בדיוני. כלומר, שם כן היה סרט בשם "שזאם". סינבאד, בכל מקרה, זורם על הרעיון ומוכן לצלם כזה סרט. כי סוף-סוף יש יקום בו אנשים זוכרים מי הוא.

מקום 2: גנבים, נמאסתם על אמה סטון

אמה סטון, מסתבר, היא לא רק שחקנית מעולה אלא גם בחורה די מצחיקה ומאלתרת בחסד. הבעיה היא שהגברים שמשחקים הם אלו שקוצרים את השבחים על הברקותיה על הסט. בראיון שהעניקה השבוע ל"רולינג סטון" סיפרה השחקנית על פעמים בהן אילתרה במהלך הצילומים וקיבלה תגובות חיוביות, אך השורות המאולתרות ניתנו בסופו של דבר לשחקנים אחרים. סטון שומרת על קולגיאליות דיפלומטית ולא מוסרת פרטים על הבמאים הגוזלים או השחקנים המרוויחים, אבל מהכותרות שהראיון הזה הוציא אפשר לקוות שאף אחד לא יעז לגנוב לה יותר.

אמה סטון על השטיח האדום, 2014. GettyImages
בפעם הבאה שאתם גונבים בדיחות, תחשבו פעמיים. אמה סטון/GettyImages

מקום 1: קים קרדשיאן קומוניסטית?!

בחירותיה האופנתיות של קים קרדשיאן סוקרו בהרחבה בצמוד לחייה האישיים, והיא יודעת שכל מה שתלבש יידון בהרחבה בתקשורת וברשתות החברתיות. לכן יש בוודאי הסבר לסווטשירט העצום שלבשה השבוע כשלקחה את נורת' לחוג בלט: סווטשירט אדום עם פטיש ומגל, סמל הקומוניזם. האם קים קיי בדרך לנטוש את חיי הזוהר הקפטיליסטים? מה היא מנסה לרמוז לנו כאן? תיאוריות הקונספירציה כבר מרמזות על קשר אפשרי לפוטין, אבל יש מצב שזה בסך הכל מסר לתנועה הקיבוצית להתכונן למתנדבת חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully