וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפי ניו ייר: פרקי הסילבסטר הכי טובים

30.12.2016 / 0:00

המציאות בערב השנה החדשה תמיד עגומה ומדכאת יותר מאשר על המסך הקטן. רגע לפני שאנחנו שוב מוצאים את עצמנו מתעפצים באחת עשרה ורבע, חזרנו אל הפרקים שהציגו לנו את הערב הזה במיטבו: עם רומנטיקה, הפתעות וריקוד אחד מושלם

אם הטלוויזיה הייתה דומה לחיים האמיתיים, פרקי ערב השנה החדשה בסדרות היו מראים לנו דמויות מרוחות על הספה ונרדמות, במקרה הטוב, באחת עשרה ועשרה. מזל שהיא לא דומה, ומדי שנה היא מאפשרת לנו להתבונן באחרים בזמן שהם עושים את דרכם בערב העמוס והמעיק ביותר בשנה. כן, גם זאת שנגמרה וגם זאת שתתחיל. אספנו כמה מחגיגות השנה החדשה הזכורות מהטלוויזיה, שבאופן מדכא כמעט כוללות אנשים לבנים וסטרייטים. אכן, לא דומה לחיים האמיתיים.

האו. סי.

ריאן מנסה לתפוס את מריסה וכמעט ומפספס אותה. האם זו העלילה של כל "האו. סי", עונות 1 עד 3? בערך, אבל זה גם מה שקורה בפרק השנה החדשה. ריאן נבהל מהצהרת האהבה של מריסה והיא מוצאת נחמה באוליבר, אבל ברגע האחרון, ממש ברגע האחרון, הוא מתאפס על עצמו ומספיק לנשק את מריסה בדיוק כשמתחילה השנה. זה כולל גם ריצה בסלואו מושן ושיר של פינלי קוואי שהוא לא "Sun is Shining", ואיכשהו זה עובד מדהים ביחד.

איך פגשתי את אמא

טד ממש חייב שהסילבסטר הזה יהיה מושלם, אז הוא שוכר לימוזינה ומעמיס עליה את החברים במטרה להספיק לעבור בלא פחות מחמש מסיבות. רק המחשבה על כך עשויה לעייף כל אדם שפוי, אבל טד מעולם לא היה כזה, ויש לו גם את בארני, שהכין פלייליסט הרמות במיוחד לערב הזה. זה לא יהיה ספוילר אם נגיד שהמון דברים משתבשים בדרך, אבל לפחות הם פוגשים סלב. או לפחות כך הם חושבים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

חברים

לא היה פשוט לבחור רק פרק אחד מ"חברים". יצא שהשישה האלו מייחסים חשיבות עצומה לשנה החדשה, וסיפקו לא מעט רגעים זכורים. כמו למשל הפרק בו כולם מקבלים החלטות בנוגע לשנה החדשה, מה שתוקע את רוס המיוזע בתוך מכנסי עור ואת רייצ'ל עם מידע נפיץ שהיא לא יכולה להעביר הלאה, או זה בו רוס מאמץ את מרסל הקופיף ואף מביא אותו למסיבת השנה החדשה. אבל שום דבר לא הכין אותנו ל"רוטין", הריקוד המושלם שמוניקה ורוס התאמנו עליו כל החיים. כל ההשקעה שלהם השתלמה, לפחות לנו.

המשרד

בדאנדר מיפלין הפכו את החלטות השנה החדשה לפרויקט משרדי משותף, ומה אתם יודעים, מה שנשמע כמו רעיון רע, גם מתברר כרעיון רע. מייקל, שבור לב ומובך, מוציא את תסכולו על עובדי המשרד ובעיקר על קווין, שההחלטה שלו לאכול יותר ירקות מתפוצצת לו בפנים. באופן מילולי, כמעט. מהרגעים שעדיף להיות מובטלים בהם.

מופע שנות ה-70

הפרק האחרון של "מופע שנות ה-70" מתרחש ביום האחרון של העשור ההוא, וכמו כל פינאלה, הוא מבקש לסגור מעגלים. ולא, הכוונה היא לא רק למעגל העישונים במרתף. רד וקיטי עוברים לפלורידה, קלסו נופל ממגדל המים שוב, דונה עוזבת לקולג', ופז וג'קי סוף סוף ביחד, מחפשים את הרגע המושלם לנשיקה הראשונה שלהם. ושניה לפני ששנות השמונים מתחילות, אריק חוזר ומתנצל בפני דונה על העזיבה הנאלחת שלו. היא סולחת, ואז הם חמודים שוב. איזה כיף.

סאות' פארק

"סאות' פארק" קיבלו את המילניום החדש בפרק בו ישו מארגן מסיבה וקארטמן משוכנע שהוא מקבל מחזור, ויש בו אפילו הופעת אורח של אלוהים. בתוך כל הדבר הזה מסתתרות בוודאי תובנות עמוקות על אמונה, שכינה ומשמעות הדת בעידן המודרני, אבל האזהרה הכי חשובה בו היא שאף פעם לא כדאי לבלות את ערב השנה החדשה בלאס וגאס.

לואי

אחרי חג מולד לא קל עם בנותיו, לואי עושה דרכו אל שדה התעופה על מנת לטוס ולבלות את ערב השנה החדשה אצל אחותו. בדרך הוא נתקל בליז, אקסית שלו, שמתמוטטת לו בידיים וכעבור סצנות ספורות, מתה. את הספירה לאחור הוא מבלה בין מסדרונות בית החולים, ומחליט באופן אימפולסיבי לטוס לסין. פרק מורכב וקשה של "לואי", על אהבה ואובדנה ואיך שכולנו קצת מתים בסוף כל שנה.

סיינפלד

קריימר וניומן מתכננים מסיבות לערב המילניום, ג'ורג' מנסה בדרכים יצירתיות להביא על עצמו פיטורים, איליין מסתבכת עם חנות בגדים וג'רי, ג'רי יוצא עם לורליי גילמור. הפרק מתמקד בטיפוסו של ג'רי לצמרת החיוג המהיר של לורליי, בפרק שנראה היום מיושן להחריד. אפילו התחזית של קריימר קרובה יותר למציאות הנוכחית מאשר מכשיר טלפון קווי עם רשימת חיוג מהיר.

צער גידול בנות

לג'ואי אין דייט לערב השנה החדשה, אז דני וג'סי מצלמים אותו ושולחים את הקלטת לשירות היכרויות בוידאו. באופן מפתיע, זה עובד, וג'ואי פוגש באשת חלומותיו. אבל מי שניצחה את הערב היתה סטפאני, שנאלצה להקשיב לספק-הבטחותיו-ספק-איומיו של ראסטי שינשק אותה בחצות, אך כשהוא בסוף משתפן, היא לוקחת את העניינים לידיים ומנשקת אותו. רק מישל סיימה את הערב קצת מבואסת.

חדשות 2

בליל המילניום, שניה אחרי שהבנו שהעולם עומד עדיין על תלו ושום באג לא החריב אותו, החליטו בחדשות 2 בכל זאת לשנות סדרי עולם. מאז זה כבר הפך למסורת, אבל אז, הנשיקה של מיקי חיימוביץ ויעקב אילון היתה רגע השיא של הערב. והשנה. והעשור. והאלף. סוף-סוף הרוס ורייצ'ל של עולם הניוז גאלו אותנו מייסורינו ונתנו לנו חומר לדבר עליו גם בחלוף 17 שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully