וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינדזי לוהן: "אעשה הכל בשביל ההמשכון ל'ילדות רעות'"

30.12.2016 / 20:59

כוכבת להיט הנעורים הפולחני חשפה כי היא לוחצת בכל הכוח על הפקת המשכון של "ילדות רעות", ומבחינתה התוכניות לכך נמצאות בשלבים מתקדמים

אף שבימינו כמעט כל הסרטים מקבלים פרק המשך, דווקא "ילדות רעות" ("Mean Girls 2"), אחת מקומדיות הנעורים המוערכות בדורנו, לא זכתה לכך. זאת, כמובן, אם לא מחשיבים את ההמשכון הטלוויזיוני הזניח והנשכח שהופק ב-2011 בלי כמעט אף אחת מחברות צוות הכוכבות המקורי.

היום, כ-12 שנה לאחר צאת הלהיט הפולחני, חשפה הכוכבת שלו לינדזי לוהן כי היא משתוקקת לתקן את העוול ולהביא להפקת המשכון קולנועי ראוי ל"ילדות רעות". בשיחה עם CNN סיפרה כי היא עושה הכל כדי להוציא את הפרויקט לדרך, ומבחינתה התוכניות בשלבים מתקדמים. עד כדי כך, שהיא כבר כתבה טרימנט – כלומר, מסמך ארוך ומפורט למדי, הכולל את רשימת כל הסצינות שיהיו בסרט המיועד, ואת המתרחש בהן.

הבעיה, לדברי לוהן: טינה פיי, תסריטאית הסרט המקורי, ולורן מייקלס, המפיק שלו, "עסוקים מאוד". ובכל זאת, היא לא אומרת נואש – "אני אלחץ אליהם עד שזה יקרה", הצהירה.

יש לציין כי בניגוד לשאר כוכבות "בחורות רעות", רייצ'ל מקאדמס, ליזי קפלן ואמנדה סייפריד, הקריירה של לוהן מתקשה להתרומם והיא לא הצליחה לשחזר את תהילתה מתחילת העשור הקודם, כך שיש לה יותר מכולן אינטרס לעמוד מאחורי המשכון נוסף. מעריצי הקלאסיקה, מצדם, עומדים בפני דילמה, לאור האיכות הקלוקלת של רוב ההמשכונים המאוחרות: האם עליהם לקוות לטוב ולעודד את היוזמה הזו? או שמא מוטב להם לעמוד בפיתוי ולהעדיף לא לקחת את הסיכון שגלגול מחודש ועכשווי יקלקל את זיכרונות הנעורים המתוקים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully