וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאריה קארי מביכה והגולשים לא מרחמים עליה

1.1.2017 / 11:53

במסגרת השידור השנתי של רשת ABC מטיימס סקוור בניו יורק לכבוד השנה החדשה, הופיעה הזמרת עם ליפ סינק מאוד מובחן, ופשוט לא הצליחה להניע את שפתיה לפי הקצב. הגולשים שלפו את המקלדות ונכנסו בה ללא רחמים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמדי שנה בערב הסילבסטר נערך בטיימס סקוור בניו יורק אירוע מושקע שרשת ABC מפיקה ומשדרת. כוכבת הערב אתמול (שבת) הייתה מאריה קארי, שב-23:30 עלתה להופיע והכתימה עוד קצת את מורשתה. אחרי פתיח של "Auld Lang Syne", שיר העם הידוע שהפך למזוהה במיוחד עם ערבי שנה חדשה, ושקארי ביצעה בעצמה באלבום "Merry Christmas II You" מ-2010, היא עברה אל "Emotions". שם התחיל הפיאסקו.

מה שהיא שמעה באוזנייה שלה היה בעליל שונה ממה שהקהל במקום ובבית שומע - קולה של מאריה נשמע, אבל שפתיה שרו משהו אחר לגמרי. היא עוד ניסתה להתגבר על זה בחיוך, הסבירה לקהל שאחת מרצועות הסאונד שלה לא נשמעת ודחקה בטכנאים לפתור את הבעיה. במקביל המשיכה לרקוד והצהירה שזה בשביל הצחוקים. גם כאשר נדמה היה שהבעיה נפתרה, שוב שפתיה של קארי נעו בקצב שונה לחלוטין ממה שהקהל שמע.

צפו כאן בהופעה המלאה.

כצפוי, הגולשים ברחבי הרשת לא חסכו את דעתם. "ניסיתי לשיר יחד עם מאריה קארי, אבל אפילו מאריה קארי לא יכולה לשיר יחד עם מאריה קארי", צייצה מישהי. "אפילו מילי ונילי נבוכים מהפאדיחה של מאריה קארי", צייץ גולש נוסף. כזכור, הצמד המוזיקלי הזה נתפס כמי שרק עושה ליפ סינק לקולותיהם של אחרים. "נראה לי שרוסיה פרצה למיקרופון של מאריה קארי. תפסיק, פוטין, אתה קצת מגזים", כתב מישהו נוסף. וגולש אכזרי במיוחד כתב, "ה'נוחי בשלום' האחרון של 2016 הולך למאריה קארי".

קארי עצמה הגיבה לאחר מכן באינסטגרם: "שיט קורה. שתהיה לכולכם שנה שמחה ובריאה! לחיי כותרות נוספות ב-2017".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully