וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עליתם עליה? ה"מתקשרת" מ"הכוכב הבא" עבדה על כולנו

3.1.2017 / 11:45

כשהראל סקעת אהב וגם התפלא מיכולותיה כמתקשרת, ואסי עזר הוסיף שהיא "מדהימה", גאלה קפויה שנתנה אתמול שואו הזוי ב"הכוכב הבא לאירוויזיון" עם אנרגיות מתפרצות במיוחד, היא בכלל שחקנית בוגרת בית צבי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המתקשרת. גאלה קפויה באודישן אמש/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחזה הזוי במיוחד התרחש אתמול על במת "הכוכב הבא לאירוויזיון". מתמודדת צבעונית בשם גאלה קפויה עלתה לנסות את מזלה מול השופטים אסף אמדורסקי, סטטיק ובן אל תבורי, קרן פלס והראל סקעת. את הרגעים שלפני עלייתה לבמה היא ליוותה בקריאות Hello you motherfuckers"" לקהל, שהריע במחיאות כפיים.

"אני מטפלת בשיטת אריאן לב לתת-מודע", היא שיתפה את השופטים, "אני גם מתקשרת". אלא שקפויה, שנראתה לרגעים כיצור מהחלל החיצון, ידעה טוב מאוד מה היא עושה כדי להשתחל למעמד. לא מדובר רק במתקשרת עם עולמות רוחניים לא ברורים, אלא גם - ובעיקר - בשחקנית בוגרת בית צבי ותיאטרון צה"ל, המעבירה סדנאות משחק בימינו. גאלה קפויה הצליחה להפתיע את הקהל באולפן כשגילמה את הדמות המוזרה - והיום היא כבר זכתה לקריאות עידוד ברשת מצד חבריה, שהבינו את התעלול.

"אני כותבת שירים במטרה לעזור לאנשים המיוחדים שאני קוראת להם Generation V – וורטקס", הוסיפה. קפויה אף התבקשה מסקעת ופלס להדגים עליהם את יכולות ההתקשרות שלה. לסקעת היא אמרה שיסלח לחבר שרב איתו והוא בתגובה נדהם למשמע הדיאגנוזה המדויקת: "אה, כן, או מיי גוד!".

אחרי החימום, היא בחרה בשיר שמתאר את הדמות שבחרה לה בצורה נהדרת, "Creep" של רדיוהד. בביצוע מיוחד וחריג-משהו, היא נדחתה על ידי רוב השופטים אך זכתה לקולו של סקעת. "אם להיות רגע רציניים באמת, אני חושב שבאמת פספסנו אותך", אמר לה אחר כך. אסי עזר אף צולם אומר לשופטים: " אני לא יודע מה אתם רואים על המסך, היא מדהימה".

תגובת קשת טרם התקבלה

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

גאלה קפויה במצב טבעי:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully