וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפור במצבה של אורלי וילנאי: שוחררה מבית החולים, מטופלת בבית

4.1.2017 / 16:33

מגישת הטלוויזיה, שאושפזה לפני 4 ימים עקב הידרדרות במחלתה, שוחררה מבית החולים תל השומר. בעלה גיא מרוז לוואלה! תרבות: "היא תחזור לשדר כבר ביום שישי הקרוב"

אורלי וגיא בתוספת שעה לתוכנית הבוקר. חדשות 10
תשוב לשדר כבר ביום שישי הקרוב. אורלי וילנאי עם גיא מרוז/חדשות 10

מגישת תכנית הבוקר של ערוץ 10, אורלי וילנאי, שוחררה מבית החולים תל השומר לאחר שאושפזה בו לפני ארבעה ימים עקב מה שהוגדר "הידרדרות במחלתה". בעלה ושותפה להגשה, גיא מרוז, אמר לוואלה! תרבות: "אורלי שוחררה וכעת היא מקבלת טיפול בבית. היא תחזור לשדר כבר ביום שישי הקרוב".

ביום שבת, כאמור, אושפזה וילנאי בבית החולים. בעלה גיא שיתף אז תמונה מבית החולים וכתב בפייסבוק: "יום נישואין בתל השומר. שלום חברים, זה גיא. היינו אמורים להיות בגבול שוויץ גרמניה ולחגוג שם יום נישואין, אבל בסופו של דבר אנחנו בבית החולים תל השומר לאור הדרדרות, שוב, במחלה של אורלי. שתהיה שנה טובה, בכל זאת. מאחל לכולכם את מה שיש לנו (למרות הנוף הרפואי), ואין ספק שבריאות מעל הכל...יום אחד גם אשתי האהובה תהיה בריאה".

בחודש נובמבר האחרון, אושפזה וילנאי גם כן בתל השומר, ולפי הפוסט שפרסם בזמנו מרוז, זה היה מסיבות דומות. "הסתבכות נוספת במחלה של אורלי. מאושפזת כרגע במחלקה הקרדיולוגית בתל השומר היא תהיה בסדר, אני יודע ומקווה. מירי מיכאלי הוקפצה אתמול בלילה להחליף אותה", כתב אז מרוז, וצירף סרטון שבו נראית מיכאלי מתכוננת לשידור.

לפני כן, בחודש מאי השנה, יצאו וילנאי ומרוז לחופשה יזומה בת שלושה חודשים בעקבות המחלה הנדירה בה לקתה וילנאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully