וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפר של קארי פישר (הנסיכה ליאה) יאוחסן במיכל בצורת גלולת פרוזק ענקית

7.1.2017 / 10:10

פישר, שהלכה לעולמה יום לפני מות אמה השחקנית דבי ריינולדס, התמודדה בחייה עם מחלות נפש, ודיברה עליהן בחוש ההומור שלה. לכן החליטה משפחתה לאחסן את אפר גופתה בתוך מיכל פורצלן בצורת גלולה גדולה של התרופה האנטי דכאונית פרוזק. "זה המקום שבו היא היתה רוצה להיות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קארי פישר בצעירותה, בדמות הנסיכה ליאה ב"מלחמת הכוכבים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפר גופתה של השחקנית קארי פישר, שהלכה לעולמה יום לפני מות אמה השחקנית דבי ריינולדס, יאוחסן בתוך מיכל עשויי פורצלן בצורת גלולה גדולה של התרופה האנטי דכאונית פרוזק, כך אמרו אחיה טוד פישר ובתה בילי לורד. הרעיון קשור לכך שפישר, שזכורה יותר מכל מדמות הנסיכה ליאה שגילמה בסדרת סרטי "מלחמת הכוכבים", התמודדה בחייה עם מחלות נפש, ודיברה עליהן בחוש ההומור שלה.

"החפץ האהוב על קארי היה גלולת פרוזק ענקית שהיא קנתה לפני שנים רבות", אמר אחיה טוד לאחר הלוויתה, "היא אהבה את זה, החפץ היה בביתה. בילי ואני הרגשנו שזה המקום שבו היא היתה רוצה להיות".

מלבד המידע על הגרסה הלא שגרתית והיצירתית של משפחת פישר לכד האפר המסורתי, לא נודעו פרטים רבים על טקס ההלווייה של פישר ואמה שהתקיימה בשישי בפארק הזכרון פורסט לון, שבהוליווד הילס, לוס אנג'לס, שבו קבורים בין השאר גם השחקניות בטי דייוויס, לוסיל בול ופלורנס הנדרסון. פישר מתה בגיל 60, ואמה ריינולדס מתה למחרת בגיל 84.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully