וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: הקידום המהיר והמפתיע של מעיין

דן לא צריך אוויר לנשימה משני, אולי בלון חמצן. אורנה כל כך המומה שיש שוטרים גזעניים שגם מכת טייזר לא תעיר אותה. ולא לשכוח: הכי חשוב רייטינג, אחר כך הרוגים ופיגוע. בלוג "האח הגדול"

צילום מסך

1. אפילו יונית לוי לא ידעה איך לאכול את הבושה. 20 ק"מ מהאח הגדול עוד מנקים את הדם של קורבנות פיגוע הדריסה הקשה בארמון הנציב אבל הרייטינג דוחק ואסור לתת לארז ולקורין לחכות. בכל זאת, יש פה דוגמנית שהתחפשה לשוטרת ויש סדר עדיפויות. גם גורי אלפי הבין שביום שבו ארבע משפחות איבדו את יקיריהן, זה לא ממש המקום להריץ צחוקים. "נגיד להם שזו הזדמנות לתת לצופים קצת נשימה ולברוח מהמציאות", אמרו בטח בקשת. כי הרי מי מאתנו לא מחכה בסוף כל פיגוע קשה לראות בנאדם כמו חמימו דן עם אביחי מי עושה קקה יותר זמן. כי בתכלס, יש את מגש הכסף ויש את מגש ה-SMS. והנה, עוד לא הספקנו למצמץ וכבר עופר חדד ודפנה ליאל מקריאים את שמות הרוגי הפיגוע. חצופים. תתביישו ערוץ 2. עתיד האח הגדול מונח על הכף ואתם מעיזים להראות לנו תמונות של חיילים שנרצחו בפיגוע? מי יותר חשוב, רשימה של כמה חיילים או רשימת המודחים? איך נדע למי להצביע? באמת, איפה הלב שלכם?

2. ניקח נשימה ארוכה. יאללה, נתחיל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איפה אמא של חמימו? מתוך "האח הגדול"/מערכת וואלה!, צילום מסך

3. "היית שמה מדים של נאצים?" מטיח אנדל באורנה והולך עם האמת שלו עד הסוף ומסרב להשתתף במשימה של השוטרים והגנבים. בינינו, כולה מדי משטרה סוג כ"ד שההפקה הזמינה מעלי אקספרס, אבל אינדל לא מוותר ומביא למפכ"ל את האמת בפרצוף. אלפי אתיופים סובלים מדי יום משוטרים אלימים. אי אפשר עוד להחביא את זה. דן, ילד שמנת שיכון ל' תל אביב שהכי קרוב שהגיע למשטרה זה כשראה את רוני אלשייך בטלוויזיה, לא מבין מה רע במשטרה. אורנה כל כך המומה שיש שוטרים גזעניים שגם מכת טייזר לא תעיר אותה. אז מסבירים לה, לאט. ז-ה כ-מ-ו ל-א-כ-ו-ל ח-ז-י-ר. אה, עכשיו הכול מובן לה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קידום מהיר. מתוך "האח הגדול"/מערכת וואלה!, צילום מסך

4. וכמובן, שני ממשיכה להיות הבלתי של הבלתי והפעם מזל שיש משטרה כדי שתכתוב את כמות התלונות של הבחורה הזאת. "היא יוצרת אנטגוניזם" מתלונן דן. אחי, היא לא יוצרת, היא צריכה לקבל נובל על המצאת הבלתי נסבלות. אתה לא צריך אוויר לנשימה ממנה, אולי בלון חמצן. בעצם כדור פורח. לאיזה רמה הגיע החתיך של הבית כשהוא מתחנן בפני בחורה שלא תישן איתו. אבל מה לעשות, הדנים בוכים בלילה. אלא שבמשטרה כמו במשטרה, אין תחנה בלי מתח מיני אבל בניגוד למציאות שבו כל ניצב מוצא את עצמו בחקירה, הפעם זו השוטרת שכופה את עצמה. דן עוד שניה היה מתקשר למח"ש בעצמו כדי שיוציאו צו הרחקה נגד שני. צו הרחקה? היה מוכן לעבור עינויים של השב"כ מאשר לשבת איתה יחד בניידת. בעצם, אולי חשפו פה שיטת חקירה. שימו את רומן זדורוב בתא אחד עם שני. תוך חמש דקות הוא שופך הכול ומודה גם ברצח רבין, העיקר שתפסיק להתלונן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עולה לו על העצבים. שני ודן באח הגדול/מערכת וואלה!, צילום מסך

5. הקידום המהיר של מעיין לדרגת רב פקד מעלה כמה תהיות. למשל, כשהקריאה את המשימה בפני הדיירים, ברור שעד שיש שוטרת שיודעת לקרוא, כדאי לקדם אותה מהר. לגבי הכתיבה, טוב, לא צריך להגזים. די מדהים אגב שהחוקרת מספר אחת של הבית לא קלטה שאימא שלו לא באמת נמצאת איתה בבית ובכל זאת התעקשה להכין לה עוגה. ככה זה חוקר טוב, רואה אנשים גם כשהם לא נמצאים. ועדיין, צוות החקירה של האח הגדול לוקח כנראה את הדבר האמיתי של להב 433. תאלין, למשל, לא צריכה יותר ממבט כדי לגלות האם ביבי באמת לקח שוחד ומיד פסלה את חמימו. טוב, הוא מסוג העבריינים שבטעות היו גונבים מהארנק שלהם ועוד משאירים לשוטר כרטיס ביקור. אביחי השטינקר לא חיכה אפילו שיציעו לו עסקת עד מדינה ומכר את החברים העניים שלו ואת הסירנה המשטרתית אפשר להחליף בקריאות ה"וואו וואו וואו וואו" של כוכב שנשמעות כל כמה שניות. אלא שמכל האנשים, ולמרות שלשם כתוב על המצח "רבאק, לא הבנתם שצריך רק לעשות רשימה ולגלות שרק לי הייתה הזדמנות לגנוב את האופניים?", השוטרים מצביעים דווקא על "עדן שיערות" כחשודה המרכזית. לפחות אנדל לא חטף מכות מהשוטרים. אגב, הבנאדם כל כך עצלן שאם באמת היו עוצרים אותו, לא היה לו כוח אפילו להשתמש בזכות השתיקה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסרב פקודה. אנדל באח הגדול/מערכת וואלה!, צילום מסך

יחס הווינר

אנדל, דן ואביחי. בדרך החוצה: שני, בבקשה שזו תהיה שני.

סמרטוט הבית

אביחי באמת לוקח את עניין המחמאות למעיין בקטע סליזי, ובקטע באמת שפל מחמיא לאף המנותח שלה בלי סוף. הרי כולנו נמשכים למשיכות באף של בחורות, לא? מה השלב הבא, אחי? תתאהב בנזלת שלה? תפרגן לה חיטוט עצבני באף? תוריד הילוך, זה פתטי.

וואט דה פאק

דן דופק הופעת סטריפטיז נפלאה. זה לא מפריע לכוכב להרגיש כמו במסיבת הגרושים גרושות בספינה של מנו ספנות בדרך לקפריסין. בכיף נשמה.

ציטוט הבית

"אתה יודע מה ההבדל בין ידיד ליזיז? ידיד בא לדיון" - חמימו מספר לאח הגדול על הרגע שבו הקים את הקרן לידידות. תכלס צחקתי אבל אידה זביל.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully