וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 20 שנה, מנהל חדש למוזיאון ישראל: ד"ר ערן נוימן

10.1.2017 / 12:30

נוימן בן ה-48, ראש בית הספר לאדריכלות באוניברסיטת תל אביב, ישמש כבר בחודש הבא כמנכ"ל המוזיאון במקומו של ד"ר ג'יימס סניידר, שמסיים כהונה בת שני עשורים. "כבוד להצטרף למוזיאון ברגע כל כך חשוב בהתפתחותו", מסר

דוקטור ערן נוימן. אלי פוזנר,
ד"ר ערן נוימן/אלי פוזנר

חילופי משמרות במוזיאון ישראל. המוזיאון הודיע היום (שלישי) כי ד"ר ערן נוימן, המכהן כיום כראש בית הספר לאדריכלות ע"ש דוד עזריאלי באוניברסיטת תל אביב, ימונה למנכ"ל המוזיאון. נוימן יחליף בתפקיד את ד"ר ג'יימס סניידר, שמסיים כהונה בת 20 שנה.

מועצת המנהלים של המוזיאון אישרה את מינויו של נוימן בתום תהליך החיפוש, והוא צפוי להיכנס לתפקידו בחודש הבא. "כבוד גדול הוא לי להצטרף למוזיאון ישראל ברגע כל כך חשוב במסלול התפתחותו", מסר נוימן, "אני כבר מצפה להתחיל לעבוד עם צוות העובדים וחברי ההנהלה כדי לפעול להמשך שגשוגו של המוזיאון לאחר הישגיו המרשימים של קודמי בתפקיד".

נוימן בן ה-48, בוגר המחלקה לאדריכלות בבצלאל והתכנית לתיאוריה ולהיסטוריה של האדריכלות באוניברסיטת UCLA, פרסם במרוצת השנים מחקרים בתחומי האדריכלות והעיצוב, לצד קיום הרצאות במוסדות אקדמיים בארץ בעולם. הוא אצר מספר תערוכות, בישראל ובחו"ל, ומחקריו בנושא אדריכלות שמנציחה את השואה התפרסמו במיוחד.

המנכ"ל היוצא סניידר ימשיך להיות שותף בפעילות המוזיאון, כשיפעל בארה"ב ובמדינות נוספות ברחבי העולם בתחום פיתוח הקשרים של המוזיאון וגיוס כספים ומשאבים. "ערן הוא יזם וחוקר המביא עמו למוזיאון כישורים וכישרונות חשובים ביותר שיאפשרו לכל באי המוזיאון, ישראלים ותיירים כאחד, ליהנות מערכי התרבות המקומיים והאוניברסאליים המוצגים במוזיאון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully