וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריצי קולדפליי בישראל מתרגשים לקראת ההופעה: "לא היה כאן דבר כזה"

10.1.2017 / 17:00

אחרי ההכרזה על הגעתה של הלהקה המצליחה לישראל, שוחחנו עם שני מעריצים מושבעים שסיפרו לנו על החוויות שצברו בהופעות של קולפליי בחו"ל. האם כל אלה יתאפשרו גם באיזון העדין בין יהודים לפלסטינים?

צילום: הילה מור אלון, עריכה: ניר חן.

אחרי תקופה ארוכה של שמועות וספקולציות, הוכרז אתמול (שני) רשמית שקולדפליי תגיע לישראל לשתי הופעות, שיתקיימו בישראל בנובמבר הקרוב. ההופעות שיתקיימו תחת הכותרת "למען השם" ייערכו בים המלח, וכרטיסים עבורן יימכרו גם ברשות הפלסטינית. כבר כעת נשמעים לא מעט תהיות לגבי סידורי האבטחה וההיתכנות של אירוע שכזה, אולם המעריצים המושבעים כבר מתחילים להתרגש.

לרגל ההכרזה על הגעתה של קולדפליי לישראל, אירחנו באולפן את ארז מיכאלי והילה מור אלון, שני מעריצים מושבעים של הלהקה שזכו לצפות בעבר בהופעותיה המרשימות בחו"ל. מור אלון עצמה צפתה בלא פחות מ-4 כאלה בשנים האחרונות. לדברי השניים מדובר בחוויה שכמוה עדיין לא חווה הקהל הישראלי, ושאכן יש סיבה להתלהב לקראתה.

"אני אשב שם בגולדן רינג, לא מעניין אותי. על ספסל, עם אוהל, אני שם", מכריזה מור אלון. ומה באשר לחשש הבטחוני? "אני מאמינה ששני העמים מאוד יחששו", היא מסבירה, "גם מבחינת סידורי הביטחון. עוד לא קרה כאן דבר כזה עד היום. הלוואי שזה יקרה". צפו בריאיון המלא

  • עוד באותו נושא:
  • קולדפליי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully