וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול": חזי הודח כי עשה שלום במקום אינתיפאדה

11.1.2017 / 8:13

באמת העפתם את חזי ולא את שני? כנראה שאלוהים באמת לוקח אליו רק את הטובים ביותר. בכל מקרה, יורם זק צריך להתחיל להכניס קצת פלפל לתכנית. בלוג "האח הגדול"

צילום מסך

1. אוקיי, לזה לא ציפיתי. חזי, האיש שהיה אמור ללכת עד הסוף, סולק הביתה לקומה ה-16 במגדלי "עף על עצמו". עם ישראל העדיף גולגול נרגן על פני בנאדם שמסתובב עם פיג'מה של סופרמן. בחיי, הציבור לא יודע מה טוב לו. בניגוד לכל הסקרים שערכתי בבניין שבו אני גר במודיעין (שרגא מקומה 1 הימר שכוכב ושמוליק יודחו לעומת עופר מהקומה מעל שהשיב שהנזילה בשירותים אצלנו זה בכלל לא מהדירה שלו) – הציבור העדיף להדיח את האיש הכי מעניין בבית. לציבור הזה אני אומר: וואלה, יש בזה משהו. ביום טוב חזי יכול היה לשכנע את כוכב לדקור את אורנה, לבתר את הגופה ואיכשהו גם לגרום לאנדל ללבוש את הגרביונים שלה והכובע השחור המגוחך תוך כדי קריאת שמע ישראל. במקום זה הוא שולח אותם להתפייס. לשם מה התכנסנו? הסכמי אוסלו? זה המזרח התיכון פה, אנחנו רוצים אינתיפאדה. ומה תעשה עכשיו עדן? טוב, לא צריך לדאוג לה. תסמכו עליה שתוך חמש דקות היא תימרח על מתלה המגבות ואם גם הוא לא יספור אותה, זאת מסוגלת להתחיל לעשות עיניים לתפילין של אביחי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לזה לא ציפינו. חזי/מערכת וואלה!, צילום מסך

2. זה ציפור? זה מטוס? זה חזי שכמו סופרמן קיבל כוחות על ועף מהבית? לא, זה כולה מסוק, מעיין, תנשמי. והאח הגדול כמובן משמיע את השיר האהוב על ביבי, "מתנות קטנות" (כן, הבדיחה הזו נכתבה עוד לפני הקטע של גורי אלפי, נשבע לכם). אבל זה לא מרגיע את מעיין שלפי ההתרגשות נראה שזו הפעם הראשונה שהאדם מצליח להמריא מהקרקע מאז האחים רייט. חכו איך היא תתנהג כשתשמע שהנחתנו אדם על הירח. "מתנות קטנות", המנון הסאחים הרשמי ושני רק ל"ילד של אבא" מתנגן לו ברקע. טוב נו, להרים מסוק כי לא ראיתם את מעיין איזה שבועיים זה באמת מתנה קטנה למי שדאגו לה למימון ארבעים אלף ניתוחים אצל ד"ר קליין. המרוויח האמיתי, חוץ מבעל המסוק - שמאז שביטלו את דיווחי הפקקים לקול ישראל מהמסוק לא מצא עבודה - הוא אביחי, שסוף סוף מקבל חיבוק. לא ייאמן שהבחורה עומדת ליפול בפח של הדוש הזה. מצד שני, לא ייאמן שעד לפני כמה שנים אשכרה העלו פה מדי בוקר מטוסים כדי לדווח על פקקים במחלף אלוף שדה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם ממעוף המסוק אתם משעממים אותנו למוות/מערכת וואלה!, צילום מסך

3. בדיקה לא מדעית שערכתי מגלה שילד ששמו 'אושר' מעלה ל-100 אחוז את הסיכוי שהרבה אושר לא תראה ממנו והילד יסתובב בגיל 5 עם תספורת דוחה במיוחד של ערס עם פנס בגבה. באותה בדיקה התגלה שמישהי ששמה כוכב תהיה הכי רחוקה מאיי-קיו של אסטרונאוט בנאס"א ויותר לזה של חור שחור. הכל כמובן מתחיל ממוזיקה דרמטית כדי שתדע שהולך להיות פה עימות מדמם. טם טם טם טם טם. איזה דרמה. ביבי? נוני מוזס? רצח רבין? לא. חיים לא שטף כלים! בום! פרשת פלמוליב-גייט. תקראו למבקר המדינה, תזעיקו את המשטרה שיאספו טביעות אצבעות מהסקוץ'. זה נותן את האות לכוכב להתפוצץ כמו מטען חבלה על הרכב של מרגול. מזל שהחמימו-מוביל נשאר בבית שאן. "בלי שהמטריה שלי תהיה פה עליך אתה מת" היא אומרת לו, מינימום הייתה פרוטקשן של דומרני. "תחזור לבאר שבע" היא תוקפת בטון של מישהי שמתחננת לחמש שקל להגיע לבאר שבע בעצמה. מעיין לעומת זאת זוכה ממנה לכינוי הנפלא "דולנד דאק", אם כי קצת מוזר לשמוע ממישהי שדומה ל"שרק" השוואות על אחרים לדמויות מדיסני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יו, תמיד רציתי שיקנו לי מסוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

4. בכל מקרה, אורנה שהעזה להעמיד אותה להדחה זוכה כמובן לשלל מחמאות ובראשן "מכשפה". למה? כי בחרה להעמיד אותה להעמדה מול כל הבית. לאן חשבת שהגעת, כוכב, ל"עשינו עסק" עם אברי גלעד? מרוב פעמים שחזרה על זה שאורנה מכשפה קיוויתי שכוכב בעצמה תעלה על מטאטא ותתעופף מהבית. "הקנאה מעוורת", היא צעקה לה. מסכן אביחי, טובי הפרופסורים לא הצליחו לפענח מה גרם לעיוורון שלו, אבל מסתבר שרקדנית הבטן פיענחה מזמן את התעלומה הרפואית והגיעה לדיאגנוזה הנכונה. בסוף, כאמור, חזי דאג לשלום עולמי, כולל החיבוק המזוייף של אורנה כשהתברר שכוכב ניצלה. זכינו לעוד שבוע עם הגרסה הנשית של יורם שפטל לצד שמוליק, אדם עם שמחת חיים של גבר שנגרר לקניות בגדים עם אשתו. מקווה רק שבסוף העונה קשת תארגן יום התרמה עבורו. הלב יוצא.

5. וחייבים להגיד מילה ליורם זק: כרך ט"ז של האנציקלופדיה העברית לאותיות ז' עד ט' בעריכת פרופ' ישעיהו ליבוביץ' מעניין יותר מהעונה הנוכחית. על מה רבים? ובכן, על צלחת לא שטופה. שסע עדתי, פוליטיקה, יחס המשטרה למיעוטים, עיצוב השיער הנוראי של שני – כולם נושאים ראויים לדיון אבל בפועל נאדה. רומנים לא מתרוממים, הדמויות שטוחות, ריבים על אוויר ולפעמים נדמה שאלמלא הנחירות של כוכב גם המתמודדים יירדמו בעמידה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התכנסנו כאן היום כדי לדון בהקלטות של נוני-ביבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

יחס הווינר

נפלנו עם חזי. אביחי ושם ממשיכים לדהור קדימה לצד שני שמסתמנת כדמות שאנשים אוהבים. לך תבין את העם.

סמרטוט הבית

מפרק לפרק מסתמן דן כדמות החלולה של הבית. למזלו, יותר נמוך משני כבר אי אפשר לרדת וסצנות הקנאה כשדן מרים את מעיין (לא מה שאתם חושבים) כבר נמאסו. בהתחלה חשבתי שהיא נעלבה כי כוכב הציעה להכין לה מלאווח, שזה בתכלס ארוחת ערב רק אם אתה תימני או עצלן. אחרי כמה דקות היא כבר בשיחת נפש עם אנדל, שמסתברים כנפשות תאומות. בכל זאת, הוא אתיופי שגדל בשכונת מצוקה וחטף מכות משוטרים ולה פעם נגמר הלק.

Wtf

לא נו, עכשיו ברצינות. באמת העפתם את חזי ולא את שני? כנראה שאלוהים באמת לוקח אליו רק את הטובים ביותר. שלום, חבר.

פסוקו של יום

"תודה רבה לאילנה ואובמה, וערב טוב לכוכב ושמוליק" – אם תשאלו את ארז טל, הנשיא האמריקני בכלל אמור היה לסיים את הראיון ב"טנקס יו אילנה, ועכשיו ווי אר עוברים טו דה דרמה אין דה ביג בראדר האוס, הו וויל יודח? גוד איבנינג ארז אנד קורין". זה היה הכי קרוב שהגענו למפגש בין כוכב(ת) ריאליטי והבית הלבן. אה רגע, בעצם תשכחו מזה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם אנחנו. סתם, לא/מערכת וואלה!, צילום מסך
האח הגדול. צילום מסך
אבל הכל באווירה טובה, כן?/צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully