וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופרה ווינפרי מודה: אני לא מכבסת תחתונים, אני קונה חדשים

11.1.2017 / 6:52

הונה של כוהנת הטלוויזיה מוערך בכ-3 מיליארד דולר, אבל זה לא מונע ממנה לעשות חישובים כלכליים מורכבים בקשר לתועלת של תשלום על כביסה בבית מלון. ובנוסף: הקשר המשפחתי בין טרזן, אנה ואלזה מסתבך והאיש שגילה את מנדי מור באמבטיה שלו. חדשות הטראש של השבוע

מקום 5: סטלנים, נמאסתם

לוס אנג'לס פתחה את שנת 2017 עם השחתה של אחד מסימני ההיכר שלה, שלט ה"הוליווד" המפורסם, שהפך בין לילה ל- Hollyweed. מדובר במתיחה שמזכירה מעשי קונדס של תלמידי חטיבת ביניים, אבל במקום לעשות "גיחי גיחי" משטרת אל.איי היתה נחושה בדעתה לעצור את המשחית בעוון הסגת גבול. זאק פרננדז, אותו לץ מסיג הגבול, לעומת זאת, המשיך עם התעלולים והחליט לרדת למחתרת, יחד עם חצי קילו גראס שקיבל במתנה מהסטלן הוותיק טומי צ'ונג (מהצמד "צ'יץ' וצ'ונג"). כנראה שזה לא הספיק, כי בתחילת השבוע הסגיר את עצמו פרננדז למשטרה.

מקום 4: טרזן, אנה ואלזה: אחים או לא?

תיאוריית מעריצים הגורסת כי טרזן הוא אחיהן הצעיר של נסיכות ארנדל אנה ואלזה, מסתובבת בעולם מאז צאתו של "לשבור את הקרח" לאקרנים. כזכור, הוריהם של השתיים נהרגו במהלך מסע ימי, מה שהעלה את ההשערה כי הם דווקא נותרו בחיים ונולד להם בן זכר, הוא טרזן. התיאוריה הזאת קיבלה אפילו חיזוק מבמאי "לשבור את הקרח" כריס באק, שהתייחס אליה בריאיון והפך אותה ללגיטימית. שנים חלפו, ואנשים עדיין מחפשים להוכיח או להפריך את התיאוריה - כאילו מדובר בפיצוח האטום ולא בסרט מצויר על נסיכה שהופכת דברים לקרח - ולהציף איתה מחדש את הרשת. כעת טוענים גולשים שיומניה של ג'יין ב"טרזן" והופעת האורח של רפונזל ב"פרוזן" מוכיחים כי שני הסרטים מתרחשים בפער של 100 שנה ביניהם. אז הם לא אחים. או שטרזן הוא סוג של פיטר פן ואינו גדל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בן כמה אתה באמת טרזן?/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקום 3: בינתיים, אצל "האח הגדול" הבריטי

גרסת הסלבס של "האח הגדול" הבריטי נכנסה בשבוע שעבר לעונתה ה-19, ומאחר ואפילו בממלכה המאוחדת נגמרו המפורסמים שמוכנים להיכנס לבית האח, זרקו לשם בשנית כמה ממתמודדי העונות הקודמות. אחת מהם אמורה הייתה להיות ג'סמין לנארד, בוגרת העונה העשירית ואושיית ריאליטי מוכרת בבריטניה. רגע לפני ההשקה, נצטוותה לנארד להישאר בבית. עכשיו היא זועמת, ועל הדרך רומזת שהתכנית מכורה מראש. לנארד טוענת שהפקת התכנית הבטיחה לה מקום בגמר, אך הם טוענים בתגובה שלא היו דברים מעולם, ושציוצים גזעניים הם הסיבה שהחליטו לחסוך מאיתנו את נוכחותה של לנארד. מה שכן הוצע לה, אגב, היו סכום בן שש ספרות בעבור הכניסה לבית, אז מה זה כבר משנה גמר או לא גמר.

מקום 2: מנדי מור אצלי באמבטיה

כולנו נאלצים להתמודד עם שאריות של דיירים קודמים בבואנו להיכנס לדירה חדשה, אבל לבחור הניו-יורקי שרכש דירה בקווינס חיכו שאריות שלא יביישו סצנת פתיחה ב"חוק וסדר: מדור מיוחד". אריחי המקלחת שבדירה הקווינסאית הרכיבו מוזאיקה של השחקנית והזמרת מנדי מור, עניין שמעלה שאלות רבות כמו "למה לעזאזל יש פסיפס במקלחת" ו"למה לכל הרוחות הוא דווקא של מנדי מור". גם מנדי עצמה הייתה מבולבלת מעט, לאחר שנחשפה למוזאיקה בטוויטר, והודתה שהתגלית מחמיאה לה ומפחידה אותה במידה שווה. אותנו זה בעיקר הקריפ.

מקום 1: הכביסה המלוכלכת של אופרה ווינפרי

הונה של אופרה ווינפרי מוערך בשלושה מיליארד דולר, אבל זה לא מונע ממנה להתקמצן, או לסרב לפתוח את הארנק כשהיא מרגישה שגובים ממנה יותר מדי כסף. במהלך ביקור בניו יורק סיפרה ווינפרי כי היא לעולם לא תשלח את תחתוניה לכביסה בבית מלון. זה לא אומר שהיא ממלאת את הכיור, שופכת קצת שמפו מהבקבוקון הקטן הזה, משפשפת ותולה לייבוש, ווינפרי מעדיפה לקנות פשוט זוג חדש לגמרי. הסיבה: זול יותר לקנות זוג תחתונים חדש מאשר לשלם את הסכומים המופקעים שגובים בתי המלון על כביסה. צרות עולם ראשון נראות איומות לצד צרת אלפיון עליון שכזו.

אופרה ווינפרי. Kevin Winter, GettyImages
אם אין לחם, תקנו תחתונים. אופרה ווינפרי/GettyImages, Kevin Winter

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully