וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך הגיע תיאטרון הבימה ל"צער גידול בנות"? לנטפליקס יש תשובה

12.1.2017 / 16:37

בסיטקום הפופולרי של נטפליקס "Fuller House" יצאה החבורה לצפות ב"מפצח האגוזים" בתיאטרון. אולם התיאטרון שנראה בסדרה מבחוץ, היה לא אחר מאשר זה של תיאטרון הבימה, ששימש כאילוסטרציה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיאטרון הבימה כפי שהמופיע ב"פולר האוס"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפעמים בעולם הבמה יוצאים השחקנים, הבמאים ואנשי התפאורה, אורזים את התיאטרון כולו ועוברים להופיע בערים ומדינות אחרות, במה שידוע כ"תיאטרון נודד". הפעם נראה שתיאטרון "הבימה" הצליח לנדוד כל הדרך עד לסן פרנסיסקו.

בפרק ה-12 בעונה השנייה של הסיטקום המצליח של נטפליקס "פולר האוס" (ההמשך לקומדיה המיתולוגית "צער גידול בנות"), שעלתה בחודשים האחרונים בארצות הברית, נראית החבורה כשהיא הולכת לצפות במופע הבלט "מפצח האגוזים" בה משתתפת בתה של קימי גיבלר (המגולמת על ידי אנדריאה בארבר). כדי להמחיש, מוצג תצלום חיצוני של אולם התיאטרון המדובר.

אלא שהתצלום הוא של לא אחר מאשר תיאטרון הבימה, כך שמה לב הגולשת לי להב שהעלתה צילום מסך מהפרק לחשבון הפייסבוק שלה. מדובר בווידאו "סטוק", הנמצא במאגר תמונות וסרטוני אילוסטרציה, כפי שמצאה להב, שבו עשו יוצרי הסדרה שימוש. אלא שבניגוד לתמונה המקורית, היוצרים עיטרו בתצלום את התיאטרון הלאומי במעין הדפסים גדולים וארוכים של חיילי בדיל (בהתאם לעלילת "מפצח האגוזים"). כך או כך, אפשר להיות שמחים שהתיאטרון הלאומי מגיע לרבים גם מעבר לים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully