וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

SNL צוחקת על מסיבת העיתונאים של טראמפ: "העברתי את נכסיי לבנים שלי: ביוויס ובאטהד"

15.1.2017 / 11:20

המהדורה התורנית של סאטרדיי נייט לייב הקדישה את הקטע הפותח למסיבת העיתונאים המדוברת של הנשיא הנבחר. "אני לא רוצה לדבר על הפיפי", הסביר טראמפ לעיתונאים, "אני מתכוון להתמקד בהחזרת זרם חזק, גדול ורציף של עבודות למדינה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האם הנשיא יגיב גם הפעם? אלק בולדווין בתפקיד דונלד טראמפ/מערכת וואלה!, צילום מסך

דונלד טראמפ יהפוך בעוד חמישה ימים באופן רשמי לנשיא ה-45 של ארה"ב, אבל בעוד רבים רואים בכך מקור לחשש, אנשי SNL רק מחככים ידיים בהנאה. גם התוכנית ששודרה אמש (שבת) נפתחה בחיקוי של אלק בולדווין, שכבר קיבע את עצמו כאחד מסמלי התקופה.

הפעם שיחזר בולדווין את מסיבת העיתונאים שערך הנשיא הנבחר במהלך השבוע, ובה התייחס לפרשת הסחיטה, לכאורה, של חומרים רגישים ומביכים בכיכובו שנמצאים בידיים רוסיות; לצעדים שנקט כדי להרחיק את עצמו מהחברה בבעלותו ועל היחסים עם התקשורת.

"שלום, תודה שבאתם. אני רוצה להתחיל ולענות על השאלה שנמצאת במחשבות של כולם", פתח טראמפ של בולדווין. "כן, אלה החיים האמיתיים. זה באמת קורה. ב-20 בינואר, אני, דונלד ג' טראמפ, אהפוך לנשיא ה-45 של ארה"ב, ואז חודשיים לאחר מכן מייק פנס יהפוך לנשיא ה-46"

אירוע ההשבעה של טראמפ נתקל בקשיים בשל העובדה שאמנים רבים התנגדו להופיע במהלכו. טראמפ של בולדווין לא מודאג. "יש לנו את הכוכבים הגדולים בעולם. תחזיקו חזק.
להקת Three Doors Down, ההיא מ"America'Got Talent" והרקדנית הכי תפרנית מלהקת ה-Rocketes. יש לנו גם איי ליסטים ענקיים שמגיעים: אנג'לינה ג'ולי, ראיין גוסלינג וג'ניפר לורנס. כולם יהיו בהשבעה שלי, באדיבות מוזיאון מאדאם טוסו".

לאחר מכן, "התפנה" הנשיא להשיב על שאלות העיתונאים, שבאופן טבעי נגעו מיד בשמועה, ולפיה קלטת בכיכובו של טראמפ ונערות ליווי רוסיות עוסקים בהשתנה הדדית, נמצאים בידיים רוסיות.

שלום, אני מחדשות ABC. רציתי לשאול אותך על מסיבת הפיפי שלך.

"לא, לא, אני לא מדבר על הפיפי. מכיוון שזה לא קורה, וזה לא היה מגניב כמו שזה נשמע. שאלה הבאה".

רציתי לשאול אם כולכם עשיתם פיפי, או שרק הסתכלת עליהם עושים פיפי?

"אני לא רוצה לדבר על הפיפי. אני רוצה לדבר על מה שבאמת חשוב וזה עבודות. אני עומד להחזיר זרם עבה של עבודות למדינה הזאת. הזרם החזק, הגדול והרציף ביותר של עבודות שאי פעם ראיתם. המדינה הזאת תהיה באופן מילולי מקולחת בעבודות. זאת תהיה הזדמנות מוזהבת עבורי כנשיא לעשות השפרצה גדולה במיוחד".

האם נקטת בצעדים הנדרשים כדי לנתק את עצמך מהחברות שבבעלותך?

"העברתי את כל נכסיי לשני הבנים שלי: ביוויס ובאטהד. אפשר לקבל צילום שלהם? תראו את שני האמריקן פסיכו הקטנים שלי. אפשר לראות שהם אנשי עסקים למופת לפי האופן שבו השיער שלהם מודבר לאחור. תסבירו איך זה יעבוד.
אני אהיה מופקד על הניהול השוטף ועל כל העסקאות העתידיות. ואני אריק".

בסיום מסיבת העיתונאים ביקש "ולדימיר פוטין" את זכות הדיבור ושאל את הנשיא האם הוא "באמת באמת בטוח במוערבות הרוסית בפריצה", תוך שהוא מחזיק בידיו את הקלטת הלוהטת.

"זאת הייתה סין, כלומר קנדה. זאת הייתה מריל סטריפ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully