וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרויקט שמאחד בין שלומי שבן, מאור כהן ועידן יניב

16.1.2017 / 17:59

יהלי סובול, פיטר רוט, מאור כהן, חנן בן ארי, עידן יניב, ירמי קפלן ומוזיקאים נוספים משתתפים בפרויקט חדש של עמותת אימאג'ין, הפועלת לקידום תהליכי העצמה במוזיקה לאוכלוסיות מוחלשות עם צרכים מיוחדים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך פרויקט "IMAGINE.NATION" _צילום: יח"צ)/מערכת וואלה!, צילום מסך

שלומי שבן, יהלי סובול, פיטר רוט, מאור כהן, חנן בן ארי, אמיר דדון, אורן ברזילי, נצ'י נצ', עידן יניב, אלישע בנאי, ירמי קפלן והאולטראס הם חלק מהמוזיקאים שישתתפו בפרוייקט דיגיטלי חדש, "IMAGINE.NATION" שמו, שיעלה ביום שישי. בפרויקט, עליו חתומה עמותת אימאג'ין. העמותה הוקמה בשנת 2014 על ידי אנשי המוזיקה והחינוך שירלי וינר ורועי טל במטרה לקדם תהליכי העצמה במוזיקה לאוכלוסיות מוחלשות עם צרכים מיוחדים. היא מלמדת, מנגישה ומטפחת יכולות מוזיקליות ב-68 קבוצות, ליותר מ-500 משתתפים מדי שבוע בעלי צרכים מיוחדים.

במסגרת הפרויקט, נקרא הציבור לבחור את השיר האהוב ביותר עליו, להעניק תרומה או להתנדב למען ילדים ובוגרים עם מוגבלויות, במטרה למלא את מה שהעמותה מכנה "קיר מוזיקה וירטואלי" באנשים, שירים ומתנות ולהעלות מודעות לפעילות זו. הפרויקט נועד לגייס כספים ולהעלות מודעות למקומות בהם פועלת העמותה, ובהם מחלקות ילדים בבתי חולים, בתי ספר לחינוך מיוחד וחוגי מוזיקה לילדים ובוגרים עם מוגבלויות. כן פועלת העמותה עם ילדים ונוער בסיכון ובעבודה קהילתית עם קשישים וניצולי שואה.

אתר האינטרנט של הפרויקט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully