וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: הצמד שיכול לשעמם אפילו את יובל שטייניץ

18.1.2017 / 6:00

דן ואורנה כל כך משעממים, עד כדי כך שלעיר מודיעין לא היו מקבלים אותם. אצל אביחי חוש הזבל מפצה על הנכות - ואת כוכב תוכלו לזהות ברחוב לפי הז'קט שגנבה מהנכדה. בלוג האח הגדול

צילום מסך

1. רבותיי, שימו לב: כוכב והאיש הזה שצמוד אליה שוחררו והם מסתובבים מעכשיו בינינו כאחד האדם. את כוכב אתם תזהו בקלות: זו האישה הקולנית שמסתובבת עם ז'קט שגנבה כנראה מהנכדה שלה שחושף עניינים שעדיף להסתיר בכל גיל. לצדה עומד יצור שאם ירוץ לכנסת ימוקם ודאי במקום ה-120 במפלגת זכויות הגבר במשפחה. בכל מקרה, כוכב והאיש המוזר הזה היו בלי ספק מהמתמודדים הבולטים בבית, בדרך כלל לרעה. הבוטות, השפה הדוחה, בעצם כל מה שאנחנו אוהבים בתכנית, יישאר עכשיו רק בבית ספן-פרי. מהרגע הראשון של העונה הייתה כוכב אחת המתמודדות המרכזיות ועכשיו, לאחר שסידרו לה היכרות עם דלת היציאה, היא פולי-בוקד לערבי הווי ואיומים לפרחי משפחות פשע. או כמו שדונלד דאק היה אומר: אם זה נראה כמו ברווז וזז כמו ברווז, זו כנראה כוכב על עקבים. אפשר רק לקוות שהפעם, בניגוד לתקרית המסוק, היא הצליחה לזהות את סאלי.

שמוליק לעומתה הוא נפילת הליהוק העצומה של העונה. כנראה הפעם הראשונה כששאומרים "בעל זבוב" לא מתכוונים לספר המופתי. השטיח בבית שיחק תפקיד משמעותי יותר ממנו, שלא לדבר על היחסים ההזויים שלו עם כוכב. בשלב מסוים התקשרתי בעצמי לצער בעלי חיים למה אפילו לי יש לב. עזבו רגע את הזוועות בסוריה או את הרעב באפריקה. אדם עובר התעללות בפריים טיים. אל תשתקו וקראו מיד לרשויות הרווחה. למה אדם נשוי צריך לישון כמו הומלס בקרטון? איפה ארגוני הסיוע? עכשיו כשהוא חופשי, אני פונה לציבור: מדובר בגבר בגיל מתקדם, עוד לא מאוחר מדי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה זה אומר ערבי הווי? כאילו ערבים?/מערכת וואלה!, צילום מסך

2. אם כבר מדברים על זוגות מוזרים, בואו נדבר רגע על דן ואורנה, הצמד שיכול לשעמם אפילו את יובל שטייניץ. אפילו לעיר מודיעין לא היו מקבלים אותם. אני כבר יכול לתאר את הסופ"ש שלהם. יושבים להם יחד ומנסים לפתור את התשחץ של "ישראל היום", כוכב ושמוליק, לעומת זאת, עדיין מנסים למצוא את הילד בציור השבועי של ג'קי. וברצינות, דיון סוף רבעון במשרד רואי החשבון קסלמן את קסלמן מרתק יותר משיחה של השניים האלה. מה שברור הוא שאורנה הולכת להפוך מעכשיו גם לשליטה היחידה במטבח ואוכל – כמאמר הביטוי הנודע - זה כוח. שני, לעומת זאת, תמשיך להחליף את ארוחות הערב לסרטים שהיא אוכלת כי כבר תיכף מקימים על שמה סינמה סיטי. בכל מקרה, המהפך הושלם: אורנה שכמעט עפה בהדחה הראשונה יכולה לסמן איקס גדול על כיסוי הראש המוזר שלה. איך זה קרה? מסתבר שאלוהים יכול לברוא מישהי שהוא בעצמו לא יכול להבין. זאת שומרת נגיעה כמו שג'נה ג'יימסון תצטרף לנטורי קרתא. מצד שני, יש מצב שקב"ה בעצמו שפוך על הבר של "החתול והכלב" וכשיתאושש מההנגאובר, הוא יקלוט איזה פאדיחות עושה לו בת ישראל הקדושה. אל נקמות ה'.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
האח הגדול. צילום מסך
תראה אלוהים, אני עם הידיים למעלה/צילום מסך

3. טרם הזדמן לי לשוחח עם שר הביטחון, אבל סביר להניח שבשב"כ כבר שוקלים להכריז על שני כארגון טרור. יפה שדן מצליח להירדם בלילות מבלי לחשוש שיידקר במהלך הלילה. אפילו כשביקשו ממנה לשכנע את הצופים להשאיר אותה ולא את תאלין, היא הייתה קרובה לאיים ש"הטראנסים נוהרים באוטובוסים לקלפיות". מי צריך את גיא פלג כשיש את שני שתביא את תמלילי השיחות בכל הבית וכמובן אחר כך תלך להשטנקר בפני כל מי שרק מוכן לשמוע אותה. אבל בינתיים זה עובד לה לא רע בכלל: אף הצבעה לא מצליחה לנטרל אותה ונדמה שגם טלפון לאלאור אזריה לא יעזור. מי שצריכה להתחיל לדאוג זו עדן, שאני מקווה שהתחילה כבר ללמוד אמהרית כי חוץ מאנדל לא נשאר לה כבר עם מי לדבר. הברית עם כוכב התפרקה והבית הולך ומתרכז סביב אורנה ושלישית מת"ש - מעיין תאלין ושני. עדן נשארה עם אנדל, כלומר לבד. הירח, מביט בה ממעל. על גבה שק האוכל הדל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נראה לי שנכנסתי למטריקס. הנה אני מרגישה את החיבור פה/מערכת וואלה!, צילום מסך

4. לפחות בחצר יש מהומה. קרב הבנות מתלהט כשבמקום בוץ, הבנים שופכים על המתמודדות נפט. אני לא שופט, כל אחד והסטיות שלו. מעיין נגד עדן בקרב על השווה של הבית כשאביחי יושב בצד, מלגלג על הכל ובז לנשים שמולו. "כמה כח יש לכן בלסת", הוא אומר ומההיכרות שלנו איתו, אנחנו מבינים בדיוק למה התכוון. הרמיזות של אביחי כבר כל כך בוטות, עד שכשהכריזו שמעיין נכנסה לרשימת המודחים הוא רץ לחבק אותה בתחפושת של קונדום. אבל מעיין כבר נפלה בפח והיא בדרך הבטוחה לטעות חייה. אם אצל עיוורים חושים אחרים מתחדדים, אצל אביחי חוש הזבל מפצה על הנכות. אבל כנראה שלמעיין זה עושה את זה. מקסימום תיקח אותו אחר כך לד"ר קליין. היא בטח משוכנעת שאפשר לעשות ניתוח פלסטי גם לעיניים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משעמם לי כל כך שהפכתי למארקי מארק/מערכת וואלה!, צילום מסך

5. מי שמצליח בשקט בשקט להפוך לדייר הכי מקובל בבית הוא דווקא שם. נכון, קשה להסביר את הקעקוע המוזר שיש לו על הגב שכולל דגם של מערכת הצינורות של בית האח למקרה שירצה לברוח וקשה להסביר את התספורת הנינג'ה-קיד משנות ה-90 אבל דווקא יקיר בל"ד מצליח לייצר סביבו קונצנזוס. בינתיים יש שמאלני שמצליח לשרוד בפריים טיים, ואפשר רק לקוות ששרון גל יישאר במחתרת ולא יגלה את זה אחרת אני כבר רואה את השלטים: חנין לג'נין, שם לשכם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אז מתי הולכים לארוחה אצל ד"ר קליין?/מערכת וואלה!, צילום מסך

יחס הווינר

אביחי, חיים ושני. אין מה לעשות, נכנעתי לטרור.

Wtf

בכל הנוגע לקניות לבית, אני עם אנדל. מה זה לעזאזל שווארמה צמחית? עציץ פיטוניות עם שומן מלמעלה? בחייאת רבאק, עד לאן יגיעו הטבעונים עם ההמצאות שלהם. שווארמה יש רק אחת – עם בשר. כן, בשר של חיות. עדיף הודו, אפשר גם כבש. לא טוב לכם? תאכלו טחינה.

סמרטוט הבית

אם בעונות הקודמות היו חורשים על משימת החשמול לפחות 4 פרקים, משימת החשמל הייתה כנראה כל כך גרועה עד שתוך פחות מדקה היא שודרה וכבר ידענו מי ניצח ומי נכנס לרשימה. עם כל הניסיונות לאלץ רומנים, מי שמקבלת הכי הרבה נשיקות בינתיים זו המזוזה בכניסה לבית. אני מבין שזו עונה אחרונה, אבל עשו טובה וחברו את עצמכם למצבר למה העונה הזאת גוססת.

פסוקו של יום

אנדל: "שני, אנחנו צריכים לפתח רומן"

שני: "אני חושבת שמאסתי ברומנים בבית האח הגדול"

אנדל: "כי עדיין לא הכרת את הכושי הנכון"

משום מה אני בתחושה קשה שאמן הפיתוי אנדל למד איך להתחיל עם בחורות מסרטי פורנו שכוללים שליחי פיצה או בעלי מקצוע עם גוון עור מסוים. זתומרת, לא שאני יודע. חבר סיפר לי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלוהים, תעשה שיהיה פה מעניין מתישהו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחרי כל אקסית שאני רוצחת, חייבת לשטוף ידיים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הו הקיום האנושי, חייבת לעכל את זה רגע/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביוש, נתראה במופע של רוד סטיוארט/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully