וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנה של אלאניס מוריסט הודה בגניבת 5 מיליון דולר מכספה

19.1.2017 / 9:30

ג'ונתן טוד שוורץ, שייצג את כוכבת הרוק הקנדית, הודה במסגרת עסקת טיעון כי גזל ממנה כספים לאורך תקופה של 4 שנים בטענות כוזבות. שוורץ הודה גם בגניבה מכספם של שני מיוצגים נוספים

אלאניס מוריסט בהופעה בהכיל נוקיה. נמרוד סונדרס
5 מיליון דולר על סמים? אלאניס מוריסט בהופעה בהיכל נוקיה/נמרוד סונדרס

ג'ונתן טוד שוורץ, הסוכן של הזמרת אלאניס מוריסט, הודה במסגרת עסקת טיעון בבית משפט בלוס אנג'לס, בגניבת 5 מיליון דולר מהונה של מוריסט לאורך השנים. הסכום, שנגנב על פני תקופה של שלוש וחצי שנים, הוצא מחשבונה של הזמרת וחולק לסכומים קטנים שהוגדרו בדו"ח ההוצאות תחת הגדרות שונות.

על פי הצהרותיו של שוורץ בבית המשפט, כשמוריסט התעמתה עימו לגבי הסכומים הגדולים שחסרו בחשבונה, הוא שיקר וסיפר לה שהשקיע את הכספים בעסק בלתי חוקי לגידול קנאביס. בנוסף לגניבה ממוריסט, הודה שוורץ גם בגניבת למעלה ממיליון דולר מדמות מפורסמת אחרת, וכן 1.7 מיליון דולר נוספים מכוכב ספורט.

בתביעה שהגישה מוריסט לבית המשפט, נטען כי הנזקים שגרם לה שוורץ נאמדים ב-15 מיליון דולר, בעבור גניבה וזדון. בטיעוני ההגנה נכתב שהזמרת ויתרה על הצעה גבוהה במיוחד להופיע בלוס אנג'לס, אחרי שסוכנה שכנע אותה כי אינה זקוקה לכסף.

בעקבות עסקת הטיעון צומצם עונשו של שוורץ מהרף הגבוה של 23 שנים לטווח שבין 4 ל-6 שנים. גזר הדין הסופי ייקבע על ידי השופט בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully