וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכרים את "מצלצלים"? ככה זה נראה עם מגישה עירומה

2.2.2017 / 9:14

ערוץ טלוויזיה צ'כי שידר משחק הימורים לילי בהנחיית מגישה עירומה לגמרי, שקראה לצופים להתקשר ולשוחח עמה. בבריטניה כבר ניסו לברר אם הערוץ זמין לצפייה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

שעשועון הטלוויזיה המתיש "מצלצלים" (ואחריו "צלצול הכסף" וו-"מון טיים") של ערוץ 10 כבר נחשב לפיסת היסטוריה שכולנו (ובעיקר לבנת קראוס) היינו מעדיפים לשכוח. אולם, השעשועון הלילי בגרסותיו השונות עדיין משודר בכל מיני מדינות בעולם וממשיך לעשות כסף על חשבון חובבי ההימורים בבית. גרסה אחת שלו שמשודרת בערוץ הטלוויזיה הצ'כי "פרימה קול", הצליחה למשוך את תשומת לב הגולשים ברשת. בניגוד לגרסאות אחרות בו המנחות מנסות לשכנע את הצופים להתקשר בחפירות חוזרות של מספר הטלפון ובמשפטים משכנעים כמו "תראו כמה זה קל! חסרה רק אות אחת והיא מתחילה ב-ש'" - בגרסה הצ'כית המנחה פשוט מופיעה בעירום מלא. ידוע שעירום מושך צופים, אך האם הוא מושך גם מתקשרים?

הימורים בעירום. צילום מסך
שעשועון הימורים בעירום בטלוויזיה הצ'כית/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

התאומות הזהות הופיעו בטקס פרסי המוזיקה בעירום - פעמיים

לכתבה המלאה

בקטע קצר מהשעשועון, המועבר בשידור חי בשעת לילה מאוחרת, נראית המנחה מתנהגת בנונשלנטיות ראויה להערכה כשהיא משוחחת עם מתקשרים ומדברת אל המצלמה כשהיא עירומה כביום היוולדה. המצלמה מצלמת מהאגן למעלה, אם כי ניתן לראות שהיא לא לובשת תחתונים. אלפים צפו בקטע מאז שפורסם ברשת והביעו את זעמם או התלהבותם מהמתרחש בצ'כיה. כמה צופים בבריטניה ניסו לבדוק האם הערוץ זמין לצפייה אצלם, בעוד אחרים התלוננו שהתכנית סקסיסטית ומחפיצה נשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully