וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת White Lies תגיע להופעה ראשונה בישראל

22.1.2017 / 12:00

הרכב הפוסט פאנק הבריטי שאחראי לכמה וכמה להיטי אינדי בשנים האחרונות, בהם "Bigger Than Us" ו-"There Goes Our Love Again", יגיע לישראל בחודש אפריל הקרוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בדרך לתל אביב. ווייט לייז/מערכת וואלה!, צילום מסך

להקת הפוסט-פאנק White Lies תגיע להופעה בישראל באפריל הקרוב. השלישיה הלונדונית מונה את הארי מקוויי (גיטרה ושירה), צ'רלס קייב (בס) וג'ק לורנס בראון (תופים). השלושה חברו זה לזה כאשר למדו יחד בבית הספר בגיל 15, ובמקביל היו בנפרד חברים בלהקות נוספות. בתחילת הדרך הופיעו לצד אמנים כמו, The Maccabees, ולורה מארלינג.

בשנת 2009 פרצה הלהקה עם אלבום הבכורה "To Lose My Life", היישר אל המקום הראשון, שעקף בדרך את ליידי גאגא וקינגז אוף ליאון. White Lies היתה הלהקה הבריטית היחידה באותה שנה שהגיעה אל המקום הראשון במצעד האלבומים. זמן קצר אחרי זה הופיעה הלהקה בתכניות של דיוויד לטרמן וקרסון דיילי. האלבום גרף ביקורות מהללות וזכה להייפ היסטרי, ועד מהרה החלו הופעות בפסטיבלים גדולים כמו גלסטונברי ולולהפלוזה. האלבום, שהופק על ידי אלן מולדר אשר עבד עם בלר, סמית'ס, קילרז, פו פייטרס, ארקטיק מאנקיז ורבים אחרים, ושילב אווירת דכדוך לצד מקצבים אנרגטיים וקצביים.

ב-2011 יצא האלבום "Ritual", שהופק גם הוא על ידי אלן מולדר, ועל אף הניסיון להתרחק מעט מסאונד המיינסטרים של אלבום הבכורה, זכה האלבום לביקורות משבחות. "Big TV" שהגיע אחריו ב-2013 הוכתר בשעתו כטוב ביותר של הלהקה. החברים חזרו לסאונד המפוצץ וההמנוני של האלבום הראשון, לצד סאונד אייטיז אפל. האלבום הניב כמה מהלהיטים הגדולים של הלהקה, בהם "There Goes Our Love Again".

אל ישראל תגיע White Lies במסגרת סיבוב ההופעות המקדם את אלבומה החדש, "Friends", שיצא לקראת סוף 2016. היא תופיע במועדון הבארבי בתל אביב ב-27 באפריל 2017. כרטיסים במחיר של 186 ש"ח ניתן לרכוש כאן.

על הבאת הלהקה אמונה חברת Hepcat שהביאה את גארבג', אנטלרס ויאק.

  • עוד באותו נושא:
  • white lies

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully