וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טאץ' עליז" חוזרת, דונלד טראמפ שוב משקר

25.1.2017 / 10:30

סדרת הריאליטי האהובה מקבלת חיים חדשים בנטפליקס, CNN שוב תופסת את דונלד טראמפ בשקר, טיזר חדש לעונה האחרונה של "הנותרים". בלוג חדשות מתעדכן

14:25 - כל ההשפעות של "לה לה לנד" בסרטון אחד

"לה לה לנד", שיאן המועמדויות הטרי מהאוסקר, מככב בדיונים וניתוחים אינספור בחודשים האחרונים. אחד היפים שבהם הוא הסרטון הזה שמציג את כל ההשפעות שמהן שאב דמיאן שאזל (הבמאי-תסריטאי) את ההשראה לסצנות האיקוניות מתוכו. בין הסרטים אפשר למצוא את: "שיר אשיר בגשם", "גריז", "סיפור הפרברים", "לילות בוגי, "מולן רוז'", "הנרקוד?", "אמריקאי בפריז" ועוד.

11:19 - CNN שוב תופסת את דונלד טראמפ בשקר

גם אחרי שקיבל את הסיסמה לחשבון הטוויטר הנשיאותי, ממשיך דונלד טראמפ לעשות שימוש בחשבון הפרטי שלו כדי לצלוף ביריביו - ובראשם רשת CNN. אחרי שבמסיבת העיתונאים הראשונה שקיים מאז היבחרו בחר הנשיא להתעלם מכתב הבית הלבן של CNN, החמיא טראמפ לרשת פוקס. "ברכות לפוקס על היותה הרשת מספר אחת בנתוני הרייטינג לטקס ההשבעה. היא הצליחה בכמה דרגות יותר מאשר רשת החדשות המזוייפות, CNN - הציבור חכם".

התגובה של CNN לא איחרה להגיע, כשחשבון הטוויטר הרשמי של התחנה צייץ בתגובה את נתוני הרייטינג שהתקבלו מנילסן. על פי הנתונים, נחשפו שני המשדרים של שתי הרשתות בפני 34 מיליון צופים, כאשר 16.9 מיליון צופים נוספים בחרו בשידור הסטרימינג של CNN. "אלו הן העובדות", נחתם הציוץ.

העימות בין הנשיא לבין הרשת החל לפני כשבועיים, אז חשפה CNN כי מסמכים ותיעודים בעלי פוטנציאל מביך לטראמפ נמצאים בידי האקרים בשירות ממשלת רוסיה.

10:55 - HBO חושפת טיזר ראשון לעונה השלישית והאחרונה של "הנותרים"

הדרמה חביבת המבקרים "הנותרים" חוזרת ב-16 באפריל לעונה השלישית והאחרונה שלה בארה"ב (ובסמוך גם ב-yes), וחושפת טיזר ראשון ומסקרן. כזכור, הסדרה עוסקת בעולם שבו נעלמו כלא היו שני אחוזים מאוכלוסיית העולם. כעת הדמויות המוכרות מרימות את מבטן לשמים כדי להביט במסר מאיים: הסוף הקרוב. צפו בו כאן.

10:30 - נטפליקס מקימה לתחייה את "טאץ' עליז לסטרייט שיעיז"

"בזמנים שבהם אמריקה משוסעת והעתיד נראה לא ברור, צוות של חמישה גברים אמיצים ינסה לקרב בינינו באמצעות צחוק, לב, וכמות מדויקת של חומר לחות". כך מציגים מפיקי התוכנית את האמתלה לגרסה חדשה לסדרת הריאליטי "טאץ' עליז לסטרייט שיעיז", עשור אחרי שבוטלה. "התוכנית זוכת האמי חוזרת ומוכנה להפוך את אמריקה למהממת שוב".

חיים חדשים. התוכנית, שבמסגרתה התלבשו חמישה גייז על סטרייטים נטולי סטייל כדי לשדרג אותם ואת חייהם, שודרה בין השנים 2003 ל-2007, כולל בישראל בערוץ 3. כעת נטפליקס מחפשת צוות המונה חמישה חברים חדשים, אם כי ייתכן שגם לחמישיה הקודמת יהיה תפקיד כלשהו בגרסה החדשה. הפעם הצוות יתמקד בעיקר במדינות המורכבות בעיקר ממצביעים רפובליקניים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פאב 5/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully