וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמי רודנר רותח על "דה וויס": "לא צריך את הבולשיט שלכם"

26.1.2017 / 14:33

להקת "איפה הילד" ממש לא אהבה את גרסת כיסוי ללהיטה "לבן בחלום שחור" בתוכנית "דה וויס". "אני לא אוהב ששוחטים לי את השירים", אומר חמי רודנר לוואלה! תרבות, "אני לא צריך את הטובות שלכם, לא צריך את הפריים טיים שלכם, לא צריך את הבולשיט שלכם"

יח"צ - חד פעמי

מוזיקאים רבים לא אוהבים גרסאות כיסוי שנעשים לשיריהם, ואולי הבולט מכולם הוא אריק איינשטיין, אבל רובם לא ממהרים לבטא זאת. להקת "איפה הילד" לא חששה לבטא את סלידתה מגרסת כיסוי שבוצע ללהיטה הגדול, "לבן בחלום שחור", אמש (רביעי) בתוכנית "דה וויס" על ידי המתמודדים חן כהן ודודי בוזגלו. בפוסט שעלה בעמוד הפייסבוק של הלהקה, נכתב: "חבר'ה, עשו טובה והניחו ל'לבן בחלום שחור'. זה גדול עליכם בכמה מספרים ובכלל לא שיר שסחים כמוכם יכולים בכלל לדגדג. תודה, ההנהלה".

"אני לא אוהב ששוחטים לי את השירים", מסביר סולן הלהקה, חמי רודנר, לוואלה! תרבות. "אני לא צריך את הטובות שלכם, לא צריך את הפריים טיים שלכם, לא צריך את הבולשיט שלכם. אני לא רואה דה וויס. אשתי הקליטה, הראתה לי ואמרה: 'אתה מה זה תתעצבן עכשיו'. השירים שלי מבחינתי הם קדושים. אפשר לעשות ביצוע ולא להסכים לגביו, אבל שיש בו משהו מעניין. אבל עזבו את השיר שלי, תהיו באלמנט שלכם. זה לא באלמנט שלכם".

"אגב, אין לי שום דבר נגד הבחור ששר את זה. הוא נראה לי מתוק. אבל זה לא האלמנט שלך, בנאדם. גם אני עושה קאברים. כשאני עושה קאבר לדיוויד בואי או למאיר אריאל אני מתייחס לזה כאל דבר קדוש. זה עניין של התייחסות לשיר".

עוד באותו נושא

צפו: איפה הילד בקאבר ל"Almost Gold" של ג'יזס אנד מרי צ'יין

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"איפה הילד"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מרשת נמסר בתגובה: "דה וויס מעריכה ומצדיעה לכל האמנים ונשמח להמשיך ולחדש שירים שהם נכסי צאן ברזל במוזיקה הישראלית"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully