וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנק אושן, אנדרסון פאק, רדיוהד ועוד: נגה ארז בוחרת אלבומים אהובים

15.3.2017 / 0:00

נגה ארז, מהיוצרות הבולטות בסצנת הפופ האלקטרוני בישראל, תופיע ב-1 באפריל במרכז ענב במסגרת סדרת ההופעות "Sit & Listen". לכבוד המאורע ביקשנו ממנה לבחור את האלבומים שהשפיעו עליה יותר מכל. האזינו לבחירות

Andersom .Paak - Malibu

האלבום הזה הגיע בשנה שעברה והטריף אותי, אף שיר שם לא מפספס. אנדרסון פאק הוא ראפר ומתופף משוגע, והוא עושה את כל אלה ביחד בהופעה בצורה מושלמת.

Radiohead - A Moon Shaped Pool

פעם כל מה שהייתי שומעת היה מוזיקה מלודית, רגועה, אולי אפשר אפילו להגיד עצובה, וזנחתי את זה מעט כשהתמכרתי לביטים והתחלתי לחפש מוזיקה יותר מרוממת נפש. אבל רדיוהד הוציאו בשנה שעברה אלבום שגרם לי להיזכר כמה זה כיף כשמוזיקה מאפשרת לך לצלול ולהרהר. זה אחד האלבומים הכי עצובים שיצא לי לשמוע.

Injury Reserve - Floss

אלבום כל כך מגניב, עם סאונד טוב והוקים מעולים, מפוצץ באישיות, שנינות וכריזמה.

Danny Brown - Atrocity Exhibition

וואו, סליחה על כל ההיפ הופ, אבל זאת באמת הייתה שנה טובה לז'אנר, והאלבום הזה אולי הכי טוב שיצא ב2016: מלוכלך ורגיש ומצחיק ואידיוטי ועצוב.

Frank Ocean - Blonde

אלבום כל כך עשיר מבחינה מלודית, שהמפיקים שלו בחרו לעבד ולהפיק אותו בצורה מינימליסטית ופשוטה והאיפוק שהם גילו כל כך מחמיא לכותב-זמר המדהים שהוא.

seperator

נגה ארז, מפיקה, יוצרת וזמרת מהבולטות בסצנת הפופ האלקטרוני בישראל, שהוחתמה לאחרונה בלייבל הנחשב City Slang (Arcade Fire, Calexico, Caribou, The Notwis ועוד רבים וטובים) – מגיעה לבסקולה ב-1 באפריל לקראת אלבום הבכורה שעליו עבדה יחד עם שותפה, אורי רוסו, ועתיד לצאת בחודש יוני השנה.

  • עוד באותו נושא:
  • נגה ארז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully