וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי גילדת המפיקים: "לה לה לנד" שוב גורף את הקופה

29.1.2017 / 9:25

המחזמר המצליח ממשיך לצבור פרסים חשובים במסע אל טקס האוסקר. הבוקר הוא קטף את הפרס שמהווה את האינדיקציה החשובה ביותר לגבי הזוכה הגדול בטקס שייערך בעוד חודש.

אתר רשמי

טקס הפרסים ה-28 של גילדת המפיקים האמריקאית, הכתיר הבוקר (ראשון) את "לה לה לנד" לזוכה הגדול בזכות הפרס להפקה הטובה ביותר. לגילדת המפיקים חשיבות היסטורית מכרעת בניבוי הזוכה הגדול בטקס האוסקר, כאשר מרבית הזוכים בפרס בשנים האחרונות המשיכו לאחר מכן גם לזכייה בפרס הסרט הטוב ביותר.

"לה לה לנד", שגרף מספר שיא של 14 מועמדויות לטקס האוסקר ביום שלישי שעבר, ממשיך את המסע הסוחף שלו בעונת הפרסים ההוליוודית. באמתחתו נמצאים כבר פרס גלובוס הזהב. בחירות לפרסי המבקרים של ניו יורק ולוס אנג'לס, מועמדות לדמיאן שאזל בגילדת הבמאים (שתכתיר את מנצחיה ביום שבת) ועוד שלל מרשים של פרסים נוספים.

או. ג'יי סימפסון: תוצרת אמריקה.
ממשיכה לבסס את עצמה כיצירה מרשימה. "או. ג'יי. סימפסון: תוצרת אמריקה"

בקטגוריית האחרות בהן הוענקו פרסים במהלך הטקס, זכה "או. ג'יי. סימפסון: תוצרת אמריקה" בפרס לסרט תעודה (הסרט מועמד בקטגוריה זו גם לאוסקר) ו"זוטרופוליס" בקטגוריית האנימציה (מחזיק אף הוא במועמדות לאוסקר). בתחום הטלוויזיה זכו "Stranger Things" בקטגוריית הדרמה ו"אטלנטה" בקטגוריית הקומדיה. "אמריקה נגד או. ג'יי סימפסון" של רשת FX זכתה בפרס ההפקה למיני סדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully