וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכות, ריסוקים ושף מבוהל: גל גדות וג'ייסון סטיית'האם בפרסומת חדשה

29.1.2017 / 12:40

בסרטון נוסף כחלק מהקמפיין הפרסומי של חברת WIX הישראלית שישודר בסופרבול האמריקאי, נראית הכוכבת נוהגת בפראות ברכב-מסעדה, כששותפה למשימה קופץ למכונית נוסעת. צפו

גל גדות בהיריון לובשת שמלה של טיירי מוגלר בטקס גלובוס הזהב ינואר 2017. GettyImages
עושה צרות לטבחים. גדות/GettyImages

גל גדות וג'ייסון סטיית'האם חוזרים להפוך מסעדות ומטבחים בפרסומת נוספת עבור הקמפיין הפרסומי של חברת בניית האתרים הישראלית WIX, שישודר בסופרבול האמריקאי. אחרי שהחודש נחשף סרטון ראשון לקמפיין בכיכובם של גדות וסטיית'האם, שחקני סרטי "מהיר ועצבני" בעבר ובהווה, היום עלתה לרשת פרסומת נוספת וארוכה יותר של הצמד.

בפרסומת הנוכחית נראה וואן-מסעדה כחול חונה בשלווה, כשהשף מנסה ליצור עבור העסק שלו אתר באמצעות שירות WIX. אלא שלפתע סטיית'האם וגדות קופצים אל תוך הרכב ומתחילים להאיץ. בהמשך גדות נשארת על ההגה וסטיית'האם מבצע קפיצה תוך כדי נסיעה לתוך ג'יפ מאויש, כשהוא מפנה את יושביו באגרסיביות. לבסוף, השף ההמום שנחבט בקירות המטבח כתוצאה מהנסיעה הפראית של גדות, נאלץ גם לנסוע יחד איתה באוויר, אחרי שהיא מחליטה לבצע קפיצה עם האוטו מהכביש. המסר, למי ששאל, הוא "להצליח בעולם מלא הפרעות - וויקס עוזרת לך לבנות את האתר המהמם שלך". צפו:

הקמפיין הפרסומי יגיע לשיאו בשידור הפרסומת בערב הסופרבול, גמר הפוטבול האמריקאי, פסגת הפריים טיים בארצות הברית. המשחק המדובר ייערך בחמישי בפברואר וישודר ברשת פוקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully