וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רציתי אותו באופן פראי": גברים מקריאים וידויים מיניים של נשים

31.1.2017 / 0:16

אספנו כמה גברים וביקשנו מהם להקריא כמה קטעים מבלי שידעו שהם עומדים להקריא וידויים מיניים שכתבו נשים. חלקם הופתעו, חלקם צחקקו במבוכה. צפו בתוצאה הקורעת

גברים מקריאים וידויים מיניים של נשים/עריכה: רן צימט

"המין איתו, אפילו בתנוחות הכי קונבנציונליות, היה מאוד מרגש, מאוד אינטימי ומאוד קרוב. היינו בתחילת קשר, עוד לא היו לנו שיחות נפש, ניהלנו אורח חיים שונה לחלוטין והחיבור בינינו התרחש באותו זמן דרך המפגש הפיזי. רציתי אותו באופן פראי. רציתי שיגור בתוכי. בכל פעם החוויה המינית הלכה והתחזקה עד שהבנתי בוודאות שאני גומרת. אבל זו לא הייתה גמירה כמו בסרטים פורנוגרפיים. זה לא היה אוסף גניחות ופרפורמנס של תנוחות. זאת הייתה חוויה מאוד עמוקה. לראשונה בחיי, גמרתי באורגזמה נרתיקית. עד אז חוויתי מפעם לפעם אורגזמה דגדגנית, אבל בסיומה ידעתי שיש עוד משהו. שלא יכול להיות שזאת ה-אורגזמה. (...) הייתי שמחה לדעת שנשים יכולות להגיע לחוויה כזאת מתוך אוננות, אבל העונג העילאי שלי, בניגוד להמלצת המטפלים, תלוי לגמרי בגבר אחד".

יש לא מעט בדיחות על ההבדלים בין גברים שמדברים על סקס לבין נשים שמדברות על מה שמתרחש בין הסדינים. חשבתם פעם איך גברים יגיבו אם ייקלעו לשיחה אמיתית כזו, מהלב ומהנרתיק? באחרונה יצא לאור ספרה החדש של תמר מור סלע "ערות - נשים מדברות מיניות" הכולל מונולוגים חושפניים על קבלת המחזור, הפעם הראשונה, דימוי הגוף, בגידות, מין לסבי וגם זיונים, מציצות ואפילו זיופי אורגזמה. אז החלטנו לעשות ניסוי קטן: אספנו כמה גברים וביקשנו מהם להקריא כמה קטעים מבלי שידעו מה הם עומדים להקריא. רובם הופתעו וצחקקו במבוכה, ולמעשה לא ידעו כיצד להתמודד עם הטקסטים החושפניים והכנים. צפו בתוצאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully