וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן אפלק מפנה את כיסא הבמאי בסרט הסולו של באטמן

31.1.2017 / 9:50

הבמאי, שגם מגלם את הדמות ביקום הקולנועי של DC, הודיע על החלטתו שלא לשמש כבמאי הסרט שמיועד לחורף 2018. אולפני וורנר החלו בחיפוש אחר מחליף

יח"צ - חד פעמי

מכה נוספת ליקום הקולנועי של DC קומיקס. בעקבות הטעם הרע שהותירו "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" ו"יחידת המתאבדים", נשאו ראשי אימפריית הקומיקס וראשי אולפני וורנר עיניים אל חידוש סדרת הסרטים של באטמן. בן אפלק, שגילם את האביר האפל ב"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק", ואף היה מנקודות האור הבודדות של הסרט, הופקד על בימוי וכתיבת סרט הסולו הבא שימציא מחדש את הדמות האהובה. אלא שהחזון הזה, כאמור, השתנה אמש (שני).

"ישנן מספר דמויות, להן שמור מקום בליבם של מיליונים", כתב אפלק בהודעה רשמית מטעמו. "גילום התפקיד הזה דורש ריכוז, תשוקה ואת ההופעה הטובה ביותר שאני יכול לספק. לאחרונה התחוור לי שאיני מסוגל לבצע את שני התפקידים ברמה הנדרשת. בשיתוף פעולה עם האולפנים, החלטתי לחפש שותף בדמות במאי, שילווה אותי בסרט העצום הזה. אני עדיין בתוך הפרויקט הזה, אנחנו עושים את הסרט, אבל מחפשים במאי. נותרתי מחויב לחלוטין לפרויקט ואני נושא עיניים בציפייה להביא אותו לעיניהם של המעריצים ברחבי העולם".

בן אפלק. GettyImages
סטנדרטים גבוהים או חוסר הסכמות על האולפנים? בן אפלק/GettyImages

מקורות באולפני וורנר מסרו ל-Variety כי ההחלטה לא קשורה באכזבה שהותיר סרטו האחרון של אפלק כבמאי, "חי את הלילה", שנעשה אף הוא תחת המטרייה של אולפני וורנר. בהודעה מטעם האולפנים הובעה תמיכה מוחלטת בצעד של אפלק. על פי הערכות בתעשייה, ברשימת המועמדים לרשת את אפלק בכיסא הבמאי נמצאים כעת מאט ריבס ("כוכב הקופים: הקרב", "קלוברפילד") ומאט רוס ("קפטן פנטסטיק").

ובכל זאת, על אף ההצהרות האופטימיות של שני הצדדים, מעריצים ומבקרים נתונים בשעות האחרונות בוויכוח חריף על "הסיבה האמיתית" למהלך. שמועות סביב הפרויקט ומספר התבטאויות מעט צוננות של אפלק בשבועות האחרונים, הובילו לתחושה כי הבמאי והאולפנים אינם רואים עין בעין בכל הקשור לתסריט והסיפור המרכזי. על אף שהתסריט של אפלק יהווה את השלד לסרט, נראה שכעת הוא יוכנס למקצה שינויים ושיפורים. המהלך הזה בדיוק קרה גם בשני הסרטים האחרונים של האולפנים, והתוצאה הייתה רחוקה מלהיות משביעת רצון.

נכון לרגע זה סרט הסולו של באטמן מיועד ל-5 באוקטובר, 2018. יחד עם זאת, העיכובים בהפקה והחיפוש אחרי במאי חדש, עלולים לגרום לדחייה שלו למועד מאוחר יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully