וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דון דרייפר ובובספוג נפגשים באיחוד חלומי

31.1.2017 / 11:45

ג'ון האם ידובב את דמותו של דון גרופר, דג מפוקפק שעוסק בתחום הפרסום, במסגרת הסדרה המצוירת. ובנוסף: שיר המחזור המצונזר של "האקסית המטורפת" והטריילר האחרון של "היפה והחיה". לייב בלוג תרבותי

צילום מסך

ג'ון האם יגלם את דון דרייפר ב"בובספוג"

אתם לא היחידים שמתגעגעים ל"מד מן" - גם כוכב הסדרה ג'ון האם לא מצליח להניח לדמותו של דון דרייפר להישאר מאחור. כעת הוא מקים אותה לתחייה במקום הטבעי ביותר לכך: "בובספוג מכנסמרובע" של ניקלודיאון. האם ידובב את דמותו של דון גרופר, איש פרסום מפוקפק (שהוא גם דג) שמר קראב שוכר כדי שיסייע לו עם מכירות קציצות הסרטנים שלו. הטריילר לפרק, שישודר בארה"ב ב-20 בפברואר
לא מסתפק רק בדון גרופר אלא מספק בפרומו של הפרק מחווה נהדרת לפתיח של "מד מן" עצמה. צפו בו כאן.

צפו בקטע שנפסל לשידור: "האקסית המטורפת" שרה על סקס במחזור

הקומדיה המוזיקלית "האקסית המטורפת" (שמשודרת בישראל ב-yes) תמיד מושכת אל הקצוות ולא חוששת לעסוק בנושאים נשיים לא מעודנים במיוחד, אבל הפעם היא כנראה הלכה רחוק מדי. סקס במהלך וסת, מתברר, הוא קו אדום ומדמם עבור ה-CW, הרשת שמשדרת את הסדרה, שפסלה את השיר ולא כללה אותו בפרק. אבל אתם יודעים, אנחנו בעידן האינטרנט, אז הנה דקה וחצי של רייצ'ל בלום ששרה הלל לקיום יחסי מין במהלך המחזור החודשי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הטריילר האחרון של "היפה והחיה"

זאת אזהרה חריגה לגבי טריילרים שעולים כאן, אבל אנחנו מרגישים אחריות להציג אותה: אם לא צפיתם ב"היפה והחיה" המצויר והמקורי, או אם במקרה בניתם על להגיע אל אולם הקולנוע בלי לדעת כל שלב משמעותי בעלילה - אולי כדאי לוותר על הצפייה בטריילר האחרון לקראת סרט הלייב אקשן החדש של דיסני. לא ממש ברור מה גרם לדיסני לשחרר טריילר כל כך מפורט ומספיילר, אבל זאת כבר בעיה שלהם. בכל מקרה, ראו את עצמכם מוזהרים.

עיבוד הלייב אקשן של "היפה והחיה", בכיכובם של דן סטיבנס ואמה ווטסון, יגולל את סיפורה של אישה צעירה בשם בל, שיוצאת להציל את אביה שנכלא בטירה בה מתגורר יצור מפלצתי. בתמורה לשחרורו של אביה, היא מתנדבת לקחת את מקומו ומתוודעת אט אט לאמת שמאחורי המפלצת. "היפה והחיה" יגיע לבתי הקולנוע ב-17 במרץ.

האזינו לשיר החדש של בוב דילן

"I Could Have Told You" הוא הסנונית הראשונה מתוך אלבומו החדש והמשולש של בוב דילן, "Triplicate", שצפוי להגיע ב-31 במרץ. השיר, במקור של פרנק סינטרה מ-1959, משקף את האלבום בכללותו: 30 גרסאות כיסוי לקלאסיקות אמריקאיות. האזינו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully