וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיף שבאת: אנריקו מסיאס יגיע ביוני עם הנכד לסבב הופעות בישראל

1.2.2017 / 10:20

הזמר היהודי-אלג'יראי שביקר כמה פעמים בישראל והביע לא פעם אהדה אליה, יגיע בחודש יוני לשלוש הופעות בחיפה, תל אביב וירושלים – כשהוא מלווה בתזמורת של 12 נגנים. נכדו, הזמר שמעון מסיאס, יתארח מעל הבמה

אנריקו מסיאס. GettyImages
ברוך השב. מסיאס/GettyImages

אנריקו מסיאס חוזר לישראל, הפעם עם הנכד. הזמר היהודי-אלג'יראי ישוב ביוני הקרוב לסבב הופעות בישראל, ויופיע בחיפה, תל אביב וירושלים. מסיאס ילווה בתזמורת של 12 נגנים, ונכדו, הזמר שמעון מסיאס, יתארח אף הוא במופעים.

מסיאס בן ה-79 נולד באלג'יר כגסטון גרנאסיה למשפחה יהודית-ספרדית. במרוצת השנים טיפח קריירה בינלאומית מצליחה, כשקיים מספר הופעות בבמות ואירועים נחשבים במיוחד, אחד מהם למשל ב-1978, בעת שהופיע למרגלות הפרמידות, לבקשת נשיא מצרים דאז אנואר סאדאת. שיריו היו מאופיינים לא פעם בתכנים העוסקים בשלום ואהבה, ושילבו בין המסורת השנסונית הקלאסית לאלמנטים צפון-אפריקאיים וערביים.

לאורך השנים הביע תמיכה משמעותית ואמיצה בישראל במספר צמתים, לצד גילויי אהדה אליה. כך למשל בצוק איתן עמד לצד ישראל וצדקת מאבקה, והתבטא נחרצות בגנות החמאס. במרוצת השנים קיים מסיאס אף קשר מוזיקלי לישראל. כך למשל שר עם אילנית את "הישארי נאמנה לאהבה", שיצא ב-1973; את הלהיט "זינגרלה" של להקת הפסגות הפך לגרסה צרפתית בביצועו; וגם הלחן של "מרלן" של זוהר ארגוב לקוח משירו הצרפתי של מסיאס "כינורו של אבי".

במרוצת השנים הופיע מסיאס מספר פעמים בישראל, כאשר הפעם האחרונה הייתה בשנה שעברה. על הופעתו הנוכחית של מסיאס אמונים המפיקים יואב ושמואל צמח. מסיאס יופיע ב-13 ביוני במרכז הקונגרסים בחיפה, ב-14 ביוני בהיכל התרבות בתל אביב וב-17 ביוני בבנייני האומה בירושלים. מחירי הכרטיסים למופעים ינועו בין 189-359 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully