וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולן להקת Eagulls בוחר את 5 האלבומים שהשפיעו עליו

5.2.2017 / 0:00

אחד מהרכבי הפוסט-פאנק המובילים בעולם מגיע לישראל להופעה ראשונה. רגע לפני ביקשנו מהסולן, ג'ורג' מיטשל, לבחור את האלבומים שהותירו עליו חותם משמעותי. האזינו לבחירות

Iggy Pop - The Idiot

בואי ואיגי מהגדולים אי פעם עשו את זה ביחד בדרכים גאוניות. כל האלבום הוא גרוב של חושך ואור ומסתמן להיות סממן של כל הדברים שבאו להיות במוזיקה האלטרנטיבית. השיר שבולט - "Nightclubbing".

Roxy Music - Manifesto

כל האלבומים של רוקסי מיוזיק היו מדהימים עבורי אבל אני רואה את האלבום הזה בתור שיא הרגישות במוזיקה פופ. הם איכשהו הצליכו לכתוב להיטים קיצ'יים ועדיין להישאר אומנותיים, אינדבדוליים וטכנים מבחינת סאונד בו זמנית.

David Bowie - Station To Station

האלבום הזה מרוחק עם התנהגות אפלה במובן המיסטי של המילה. ההשפעות השופעות של האבקה על דיויד בואי היה צורך מרגיש כאילו היה לזה איזשהו "קשר" לאיך שהאלבום הזה נעשה אלבום.

Scott Walker - 4

זאת פחות או יותר יצירת מופת. הליריקה של סקוט ווקר והדרך שלו להשתמש בכלים היא כל כך סוריאליסטית ומלאת מחשבה שזה משגע לי את המוח. יש משהו לכל התקליטים שלו אבל זה בעיני האהוב ביותר.

The The - Soul Mining

כשהייתי נער מתבגר, ביקרתי בחנות של ארגון מדקה וקניתי את הקסטה, ברגע שלחצתי על פליי נהייתי מעריץ גדול שלהם. ל-"Soul Mining" יש בשירים את המלודיות החמודות ביותר, והוא הפך להיות האלבום שאני קופץ אליו שאני לא בטוח למה להאזין.

seperator

Eagulls, מהרכבי הפוסט-פאנק הבולטים בעולם היום, מגיע בפעם הראשונה לישראל ויופיע במועדון תמונע בתל אביב ב-13 בפברואר.

  • עוד באותו נושא:
  • Eagulls

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully