וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארנולד שוורצנגר על דונלד טראמפ: "רציתי לרסק לו את הפרצוף"

3.2.2017 / 23:59

ההתכתשות בין הנשיא הנכנס ומושל קליפורניה לשעבר ממשיכה. בפרק החדש של אופרת הסבון: שוורצנגר קורא לטראמפ "בואש" ומתבדח: "רציתי להטיח את הפרצוף שלו בשולחן ולרסקו".

חילופי המהלומות בין דונלד טראמפ לארנולד שוורצנגר ממשיכים ואף מתעצמים. לאחר שהנשיא הנכנס פקפק ביכולתו של המושל לשעבר להחליף אותו בהנחיית התוכנית "המתמחה", ובתגובה ענה אויבו החדש "למה שלא נחליף עבודות"? הקרב ביניהם עולה מדרגה.

בציטוטים מראיון ל"Men's Journal" שפורסמו הלילה (שישי) אמר שוורצנגר על העימות עם טראמפ כי "אסור להיכנס לתחרות הסרחות עם בואש". לאחר מכן, כשנשאל איך הגיב לראשונה על הזלזול של הנשיא בו, סיפר בחיוך: "התקשרתי לעוזר שלי ואמרתי לו, שאנחנו צריכים לקבוע עם טראמפ פגישה, ולנצל אותה כדי שאטיח לו את הפרצוף בשולחן וארסק אותו", הצהיר בבדיחות הדעת, כמובן."לאחר מכן, הבנתי שאנחנו צריכים להתעלות מכל זה". ואכן, כזכור, התגובה שלו לעקיצות של המנהיג האמריקאי היתה רשמית יותר וכללה איחולים שטראמפ יהיה הנשיא של כ-ו-ל-ם ויעשה את המיטב למען העם.

שוורצנגר לא יוכל לרשת את טראמפ בלשכה הסגלגלה, כיוון שכידוע נולד מחוץ לארצות הברית ולפי חוקי המדינה לא יוכל להיבחר לנשיאותה. לכל הפחות, הוא יכול לייעץ למי שיושב בה כרגע מה לעשות – "טראמפ צריך להיות יותר נשיאותי ויותר דיפלומטי", סיכם. טרם התקבלה תגובת הנשיא לדברים, ונותר רק להכין את הפופקורן ולרפרש את הטוויטר עד שהיא תגיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully