וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדיוהד בישראל 2017: כמה יעלה כרטיס?

7.2.2017 / 16:14

הלהקה האנגלית האהובה תעבור גם בפארק הירקון בחודש יולי הקרוב במסגרת סיבוב ההופעות שלה. זה יהיה הביקור הראשון שלה בישראל מזה 17 שנים

להקת רדיוהד תגיע בקיץ להופעה בישראל בפעם הרביעית. זה יקרה ב-19 ביולי בפארק הירקון, תל אביב, ומחירי הכרטיסים ינועו בין 429 ש"ח לעשרת אלפים הרוכשים במכירה המוקדמת (שתיפתח בלינק הזה ביום רביעי ה-8 בפברואר ב-9:00) ל-479 ש"ח לאחר מכן. כמו תמיד בהופעות בהפקת נרנג'ה, לא יהיה מתחם גולדן רינג, והראשונים שיגיעו למקום יוכלו לתפוס מקום בשורות הראשונות.

הלהקה מאוקספורד, שהוציאה בשנה שעברה את אלבומה התשיעי, "A Moon Shaped Pool", פעילה כבר מעל 20 שנה. ב-1993 פרצה לתודעה עם "Creep" מתוך אלבום הבכורה "Pablo Honey", שהפך ללהיט בישראל לפני שאר העולם, ואף הביא אותם להופעה ברוקסן בתל אביב באותה שנה, לפני שפרצה ביתר העולם. ההצלחה הגדולה הגיעה באלבום השני, "The Bends" מ-1995, שכלל בין היתר קלאסיקות כמו "Fake Plastic Trees", ו-"Just".

ב-1997 הוציאה הלהקה את מה שנחשב לאלבומה הגדול ביותר עד כה, שמככב בקביעות ברשימות האלבומים הכי גדולים אי פעם, "OK Computer". האלבום תיאר את הניכור האנושי ההולך וגדל עם התחזקות הטכנולוגיה. הוא כלל שירים כמו "Paranoid Android‏", "No Surprises‏" ו-"Karma Police". ב-2000 חתכה הלהקה בחדות מסאונד הגיטרות המוכר שלה אל מתחמים אלקטרוניים יותר והוציאה את האלבום "Kid A". גם העוקב אחריו ב-2001, "Amnesiac", כלל חומרים באותה רוח. השינויים העקביים הללו סימנו את רדיוהד כלהקה שמתפתחת בקביעות. האלבומים שהוציאה מאז - "Hail to the Thief‏" ב-2003, "In Rainbows‏" ב-2007, "The King of Limbs‏" ב-2011 ולאחרונה כאמור "A Moon Shaped Pool"‏ - היו אף הם מגוונים ושונים זה מזה. כולם הניבו להיטים כמו "There There", "All I Need", "Nude", "Burn the Witch" ואחרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

זו תהיה הפעם בפעם הרביעית שבה רדיוהד מגיעה לישראל, אחרי שבנוסף להופעה כאן בתחילת דרכה חיממה את R.E.M ב-1995, ובשנת 2000 הופיעה פעמיים בסינרמה בתל אביב ופעם נוספת בקיסריה.

  • עוד באותו נושא:
  • רדיוהד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully