וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הריקוד הסוער של חברת הכנסת מהליכוד והקומיקאי בעצרת למען הלגליזציה. צפו

5.2.2017 / 14:32

18 שנה לאחר הפגנת "תנו צ'אנס לטראנס" בכיכר רבין, התקיימה בה עצרת בעד הלגליזציה. "יהיה קשה להסביר לנכדים איך הגיעו למעצרים ותיקים פליליים בגלל צמח הקנאביס", אמר לנו גלעד כהנא. צפו

כתב: שגיא בן נון, צילום: דייב שחר, עריכה: נועה לוי ואביב ארגז

בשנת 1998 התקיימה הפגנת ענק היסטורית בכיכר רבין בתל אביב, "תנו צ'אנס לטראנס" שמה, אליה נהרו 40 אלף איש. אמש, באותה כיכר, התקיימה עצרת בעד הלגליזציה וכדי לברך על מדיניות אי ההפללה. הגיעו אליה כמה אלפי אנשים, כמות קטנה יותר מההפגנה ההיא, ועדיין בקהל היה דחוס יותר מחשיש הודי. האם העצרת הזאת, שיכולה להיכנות "תנו צ'אנס לגראס", תיחשב לאירוע מכונן? ימים יגידו. והאם דמותו של רמי מהלהיט "רמי מואשם באחזקת סמים קלים" של להקת ג'ירפות לא יואשם יותר? "לא, זה עוד תהליך", אומר לנו סולן הלהקה גלעד כהנא, אותו פגשנו בעצרת, "עכשיו זה רק אי הפללה, זה רק התחלה. צריכים לגליזציה כדי שרמי יהיה זכאי באמת. אבל רמי, אתה יודע, רמי יכול עכשיו להתחיל לקוות".

ברשתות החברתיות היה מי שתהה אם כל כוונת אי ההפללה היא אולי בכלל ספין, חשד שהממשלה מעדיפה שנצרוך חומרים כאלה ואחרים כדי שנצליח להסיח את דעתנו מחקירות, שחיתויות ובעיות שונות במדינה. "שמע", אומר כהנא בתגובה לתיאוריית קונספירציה הזאת, "זה נכון שיהיה יותר קל להתמודד עם המציאות שלנו עם עזרה. אבל כולם נעזרים. למה לא עוצרים אנשים על ציפרלקס? אז אתה יודע, בוא קודם כל לא נעצור אף אחד על שום דבר ואז נתחיל לחשוב רגע, אולי צריך לשנות פה משהו".

במישור האמנותי, האם צריכת סמים יותר מסייעת או יותר מזיקה לתהליך היצירה? "כל דבר צריך להיות במינון. אם אתה אוכל יותר מדי אתה משמין, נכון?", אומר שימי תבורי לוואלה! תרבות. "מי שרוצה למות יכול גם בבית לשתות אקונומיקה שזה חופשי, מוכרים את זה במכולת, יכול ללכת ולשתות דלק". תבורי, שהגיע לעצרת להפגין תמיכה, סיפר על הבמה ששוטרים עצרו את מכוניתו לפני כחודשיים בחשד לאחזקת סמים. "לא מצאו אפילו צינגלה!"

זאת ועוד: האם ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, יתמוך באי הפלולה (סטאגדוש)? מהו השיר שנוצר בהשפעת סמים שח"כ תמר זנדברג הכי אוהבת? ואיך נראה הריקוד הסוער בין ח"כ שרן השכל מהליכוד לקומיקאי גדי וילצ'נסקי? צפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully