וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הטריילר המלא הראשון של "סימן חיים"

5.2.2017 / 22:00

התסריטאים של "דדפול" מתאחדים מחדש עם ראיין ריינולדס כדי ליצור מותחן מד"ב בהשראת "הנוסע השמיני". לתוצאה קוראים "סימן חיים" והנה הטריילר המלא הראשון שלה

יח"צ - חד פעמי

אחד הסרטים ההוליוודיים הבולטים של האביב הקרוב צפוי להיות "סימן חיים". בהפקת הענק הזו מככבים ג'ייק ג'ילנהול, ראיין ריינולדס וכן הכוכבת השוודית העולה רבקה פרגוסון ("משימה בלתי אפשרית: אומת הנוכלים").

את הסרט ביים דניאל אספיונזה, שוודי גם הוא, שבעברו כבר כמה הפקות דוברות אנגלית, למשל "ילד 44" עם טום הרדי, וכן את "טעון הגנה", שם גם בו כיכב בזמנו ראיין ריינולדס. התסריט מקורי ולא מבוסס על ספר או כדומה, וכתבו אותו פול וורניק ורט ריס, שעמדו בשנה שעברה מאחורי "דדפול" המצליח, גם הוא כמובן בכיכובו של ריינולדס המהימן.

מותחן המד"ב הזה מושפע באופן מוצהר מן "הנוסע השמיני". הוא עוסק בקבוצת מדענים בתחנת חלל בינלאומית, הנתקלים בצורת חיים חדשה שמתפתחת במהירות ומאיימת על חייהם ועל גורל האנושות כולה. האם מישהו ישמע אותם צורחים?

בארץ, יעלה הסרט ב-23 במרץ הקרוב, ועד אז, גולשי וואלה תרבות מוזמנים לצפות כאן בטריילר המלא הראשון שלו שיצא הלילה (ראשון) לאקרנים, במסגרת טרפת הטריילרים שמציפה את אמריקה במסגרת חגיגות הסופרבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully