וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונה השלישית של "היהודים באים" תעלה ב'כאן'

6.2.2017 / 10:29

אם חששתם שהמעבר בין גופי השידור יחרוץ את גורלה של תוכנית הסאטירה "היהודים באים", אל חשש - התאגיד מודיע שהסדרה תשוב לעונה שלישית עם תחילת השידורים שלהם

היהודים באים עונה 3. רפי דלויה,
היהודים עדיין חיים ועדיין באים/רפי דלויה

חדשות טובות לחובבי תוכניות הסאטירה וההומור שעלילותיהן מתרחשות בהיסטוריה היהודית והישראלית: העונה השלישית של "היהודים באים", ששודרה בערוץ הראשון, תעלה בחודש מאי ב'כאן'.

"היהודים באים", זוכת פרס האקדמיה הישראלית לטלוויזיה לשנת 2014 בקטגוריית תוכנית הבידור הטובה ביותר, היא סדרת מערכונים סאטירית הבוחנת את ההיסטוריה של העם היהודי מתקופת התנ"ך ועד ימינו. בסדרה מככבים מוני מושונוב, יוסי מרשק, יעל שרוני, עידו מוסרי ויניב ביטון. כתיבת העונה השלישית של הסדרה כבר בעיצומה והיא תכלול 15 פרקים. ליוצרים והתסריטאים הראשיים נטלי מרכוס ואסף בייזר וצוות הכותבים מן העונות הקודמות - יובל פרידמן, משה מלכה, הדר תדמור ואריאל ויסמן - הצטרפו העונה תם אהרון ורמי פרג.

בנוסף לכך תשיק 'כאן' את "מלחמות היהודים", תוכנית אולפן סאטירית שבועית שבמסגרתה ששה חברי פאנל בחלוקה לשני צוותים, משני צדי המפה, יתחרו ביניהם במשחקונים קבועים והמבוססים על אירועי היום והשעה. התוכנית תעלה עם עליית שידורי כאן בהקמה לאוויר, במאי 2017, ותפגין נוכחות דיגיטלית כבר בשבועות הקרובים בגרסה מקוצרת, בכיכובם של יותם זמרי ואבי אטינגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully