וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי עזר: "חבל שלא שולחים את סטטיק ובן אל לאירוויזיון"

7.2.2017 / 7:00

סטטיק ובן אל עונים למתקפה של אביב גפן, קרן פלס חושפת קשרים משפחתיים לאחד השופטים - ואסי עזר עם סיפור מטורף מאחורי הקלעים: רגע לפני הגמר, ביקרנו בצילומי חצי הגמר של "הכוכב הבא". היה לוהט

צילום: עידו שחם עריכה: עמרי מלכה

ב"הכוכב הבא" מתקרבים לגמר הגדול שישלח את הזוכה המאושר לאירוויזיון. רגע לפני שג'ולייטה, דיאנה גולבי, אימרי זיו והביטבוקס אלמנט יעמדו כולם על במת הגמר בשני הבא, יצאנו לסט הצילומים וביקשנו מהשופטים ומהמתמודדים לסכם עבורנו את התחרות. על הדרך קיבלנו מאסי עזר רמז לסצנה קריפית למדי שהתרחשה מאחורי הקלעים של התכנית (רמז: חלב אם).

השופטים סטטיק ובן אל תבורי, שגרמו ללא מעט גבות להתרומם כשהצטרפו לתכנית, סיפרו מה רצו להביא לשולחן השופטים. עבור תבורי, ריאליטי הוא לא דבר חדש: "אפשר להגיד שעברתי כמה וכמה ריאליטי בחיים שלי. כל החיים שלי זה ריאליטי". ומה יש להם לומר לזמר אביב גפן, שקצת פחות פרגן להם כשהאשים אותם בהרס המוזיקה המזרחית?

המנחה אסי עזר סיפר שאולי בכלל היה אפשר לוותר על התחרות ולשלוח את סטטיק ובן אל לאירוויזיון. "אין לי ספק בכלל שהיו חוסכים הרבה כסף לקשת ולערוץ הראשון. הם היו מגיעים מקום לפני אחרון אבל עם שיר בלתי נשכח", צחק. השופט הקשוח אסף אמדורסקי דווקא חשף בפנינו שהוא "מרגיש בבית" בתכנית ("זה לא ריאליטי ששמים אותי בחדר עם משימות ואומרים לי: תאכל ג'וקים, תרוץ בבגד ים"); קרן פלס אמרה שאמדורסקי בכלל "רך ורגיש. הוא פשוט דעתן ואשכנזי – והשילוב הוא קטלני", וגם גילתה על הקשר המשפחתי ביניהם ("הוא מתחיל קצת לדבר בקול יותר רם על זה שאנחנו בני דודים").

ומה הטיפ של הראל סקעת למתמודדים הלחוצים? למה ג'ולייטה חושבת שישראל יכולה לנצח באירוויזיון עם מוזיקה מזרחית? ומה חושבת דיאנה גולבי על התחרות הנוכחית לעומת כוכב נולד? צפו בקטע המלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully