וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היא מזכירה מצוינת": צפו בטריילר החדש של "וונדר וומן"

7.2.2017 / 9:45

יממה אחרי בליץ הטריילים של הסופרבול, נחשפת הצצה נוספת לסרט בכיכובה של "גל גדות". הטיזר החדש כולל כמה הבזקי סצנות אקשן חדשים, כמו גם רמז למערכת היחסים בין נסיכת האמאזונות לטייס, סטיב טרבור

מה קבלת ההחלטות ביקום הקולנועי של וורנר ו-DC קומיקס שערורייתית? הדרך הקלה ביותר לענות על השאלה הזאת היא לצפות בסרטים האחרונים שסיפקו לנו, אבל גם דברים קטנים הרבה יותר מעידים על מגמה של בחירות תמוהות. ארה"ב (ומיליונים רבים נוספים ברחבי העולם) רותקה אתמול (שני) למסכי הטלוויזיה לאירוע הנצפה של השנה - הסופרבול. אף שמבחינת טריילרים זו הייתה שנה דלה למדי, מקומם של רוב הסרטים הגדולים שצפויים לצאת בקרוב לא נפקד. זה לא היה המקרה של "וונדר וומן".

בנימוק לפיו לא רצו "ללכת לאיבוד בשטף המתחרים", בחרו האולפנים לשחרר את הטריילר האחרון לסרטה של גל גדות, דווקא היום, ולכוון אותו דווקא לשוק הדרום אמריקאי. ובכל זאת, נראה שמשהו מהטענות שהופנו כלפי הסרטים הקודמים מתחיל לשקוע. הטיזר בן הדקה הזה מכיל לפחות רגע אחד קליל, כשסטיב טרבור (כריס פיין) מסביר לחבריו שנסיכת האמאזונות היא למעשה המזכירה המוכשרת במיוחד שלו.

מעבר לזה? קיבלנו כמה הבזקי אקשן חדשים, ביניהם קרבות אוויר וקרב של וונדר וומן עם מי שאמור להיות הנבל המרכזי של הסרט, ארס. כמו כן, ההצצה כוללת רמז למערכת היחסים המתחממת בין דיאנה פרינס לטרבור.

על פי ההערכות, זהו אינו הטריילר האחרון שייחשף לפני צאת הסרט, כך שיש סיכוי שנקבל הצצה ברורה יותר לחלוקת הכוחות בסרט בעתיד. "וונדר וומן" יגיע לבית הקולנוע בישראל ב-1 ביוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully