וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להופיע בלי חלק עליון: הרקדניות הסקסיות הכי סודיות בעולם

הדס בן ארצי

7.2.2017 / 12:54

הקברט הנודע "Forever Crazy" מגיע הישר מפריז בפעם הראשונה לסדרת מופעים בארץ. קיבלנו הצצה בלעדית לחזרה הגנרלית של הרקדניות הסקסיות שלהן

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

בשורות טובות לאוהבי הקברטים: כבר לא צריך לטוס לפריז, להזמין מלון, לעמוד בתור - ולקנות כרטיסים במינימום 120 אירו לראש. מופע הקברט "Forever crazy" המפורסם ממועדון הקברט המיתולוגי CRAZY HORSE הגיע לארץ ולפי ההצצה שקיבלנו לחזרה הגנרלית, זה עומד להיות לוהט. אז מה מחכה לכם שם? עשר רקדניות מהפנטות בערב נוטף תשוקה ואומנות, לבושות בצורה מינימליסטית עד כדי עירום המוסווה במשחקי התאורה.

בקברט כמו בקברט, החוקים נוקשים, במיוחד בכל הנוגע לנשים עצמן: לכל אחת יש מראה חיצוני מהודק ודומה וכל אחת קיבלה מהמפיק שם במה שרק אותו תכירו. ניסינו לגלות כמה סודות מאחורי הקלעים, החל משמן האמיתי של הרקדניות וכלה בטריקים הנשיים שאיתן הן מצליחות להפנט את כולם.

קברט צרפתי. צילום מסך
אז איך קוראים להן באמת? רקדניות הקברט/צילום מסך

הופתענו לגלות מאחורי הקלעים את רקדניות הקברט עטופות בחלוקים צנועים ומאוד מהר גילינו ש"הקנאות" לפרטיות היא למעשה תנאי הכרחי. אם חשבתם שמדובר במופע חשפנות זול, אתם טועים לחלוטין. מתוך מאות רקדניות מקצועיות נבחרות בדקדקנות עשרות בודדות. המפיק העניק לכל אחת שם במה ומאותו רגע – זה השם היחיד המוצמד אליהן. הן שומרות בסוד גם על גילן ועל פרטים נוספים הקשורים לחייהן האישיים.

לצורך האחידות, הגובה של כל רקדנית חייב להיות בין 1.68 ל-1.72. הרווח בין השדיים חייב לעמוד על 27 ס"מ בדיוק, המרחק מהטבור למפשעה – 13 ס"מ. מריאיון שקיימנו עם הרקדניות עולה כי הן מעט חוששות מהתגובות של הקהל הישראלי. "אנו חוששות שלא יהיה מספיק רעש והתלהבות כשנוריד את החלוק", הן אמרו. הבטחנו להן שמהיכרותנו את הקהל בארץ, יהיו לבטח צעקות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המרחק מהטבור למפשעה – 13 ס"מ/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשנת 2010 העלה הקברט את "Forever Crazy", שכולו מחווה לאמן האוונגרד אלן ברנרדין, מייסד Crazy Horse המקורי. המופע מורכב ממיטב הקטעים ברפרטואר האגדי של המועדון, אשר היה שנוי במחלוקת בשנותיו הראשונות, בשל התכנים הארוטיים שלו. ברנדין, שהקים את המועדון בפריז בשנת 1951, סגד לנשים ולמבנה גופן. רקדניות אמריקאיות ואמריקה באופן כללי, ריתקו אותו - ויצירתו עסקה תמיד ברעיון מרכזי אחד: נשיות.

המופע יציג בין 6-18 בפברואר ברדינג 3 נמל תל אביב, מחירי הכרטיסים ינועו בין 350-750 שקל

  • עוד באותו נושא:
  • קברט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully