וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: הסכם השלום ההיסטורי בין אורנה לשני

החלום של טראמפ התגשם - והערביה עפה מהבית, אורנה נכנסת לבריכה עם בגדים, ואנדל כמעט עושה מעשה חיים רמון בעדן. בלוג האח הגדול עם הפרשנויות על כל הרגעים המרגשים והקורעים

צילום מסך

1. אוי יא חביבי, אוי יא ג'ימי, החלום הגדול של טראמפ התגשם: זרקו את הערביה מהבית ועכשיו היא גם עומדת לגלות שגם הלכה הוויזה לארה"ב. לא שהיא עשתה הרבה בבית, כן? חוץ מלמלא את הטייפקאסט של הטראנסית הערבייה. אני בעיקר מרחם עכשיו על אורנה שהולכת כנראה לצום יום בשבוע, כי מי יפתח לה את המקרר בשבת? האם תכריח את אנדל להיות הגוי של שבת החדש של הבית? הרי חז"ל כבר קבעו שמותר לעשות סקס בהונות אבל חס ושלום להדליק את האור של המקרר בשבת. למען האמת, התפקיד של תאלין היה בעיקר להיות גבוהה. לפחות היא מתאחדת עכשיו עם ג'ימי, למורת רוחו של בנצי גופשטיין מארגון להב"ה שמרוב סתירות לא יודע כבר איך לתקוף את הסיפור: גם ערביה, גם טראנסית וגם תל אביבית. אגב, תאלין, תתקרבי רגע. יש לי סוד קטן אז תתקרבי עוד יותר. שמעי, לא נעים לי להגיד לך, אבל בחוץ הגזענות נותרה. בהפסקת הפרסומות העברתי לסרט המעולה שהקרינו בערוץ 10 על מתנחלים, שם יהושפט תור, אבי המאחזים שדומה בול לאביחי פלוס עשר שנים, סיפר כיצד הוא מחכה ליום שבו כלבים יאכלו ערבים ונערי גבעות שחושבים שערבי גבר זה ערבי בקבר. טוב, לפחות מזה תאלין ניצלה, היא כבר לא ערבי גבר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אכלה אצל אלביס מחוץ לבית. ליהיא ונופר/מערכת וואלה!, צילום מסך

2. והיה גם פרק. נתחיל מפרשת "שניקי שניקי" שבה החזירו לחיינו את ליהיא גרינר, כן, גם אני חשבתי ששוב החזירו את תהילה בהתחלה, אבל כן, זו ליהיא גרינר שרק מהתחינות להפקת האח הגדול שייתן לה עוד הופעה אחת אחרונה הורידה איזה שלושים קילו. עושה רושם שהבחורה ישנה מחוץ לנווה אילן ואוכלת שאריות מהמסעדה של אלביס בתחנת הדלק. לצידה פגשנו שוב את נופר, שגם במסדר זיהוי של 2 אנשים שאחד מהם הוא מעריץ, לא הייתי מצליח לזהות מאיפה היא מוכרת לי. השתיים בוחרות בסרטון הפרסומת של שני ויוצרות אצל אורנה תיאורית קונספירציה שלא רואה את רצח קנדי. זאת כנראה הייתה הפעם הראשונה שלמישהו היה איכפת ממשהו שליהיא גרינר אמרה. הזעם של אורנה התפרץ כמו אצל מנהלת חשבונות טובה שקובץ האקסל נסגר לה בדיוק כשסיימה לחשב משכורות וסף העצבים עולה כשמישהו שואל אותה "למה לא שמרת". השד הזה שיצא מאורנה - כולל התקף הקנאה על דן - מעלה כמה תהיות: קודם כל, למה נכנסה לבריכה עם בגדים כאילו הייתה פלסטינית מחברון שקיבלה אישור חריג להגיע לחוף של יפו, ואיך אישה חסודה הגיעה למצב שבו אחרי כמה כוסות של אלכוהול היא תיכף נמרחת על הריזלות של שם. אבל אז במקום לזרוק על שני חשבוניה, קורה הלא ייאמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משחק הבהונות בלבל אותו. דן/מערכת וואלה!, צילום מסך

3. תנו לשמש לעלות, שירו שיר לשלום והכינו את היונים. מאז לחיצת היד של רבין לערפאת בהסכמי אוסלו לא ראינו מחזה כה מרגש: שני ואורנה מתחבקות בעיצומו של השיר "מסיבה בחיפה". בואו נבהיר פה כמה דברים: קודם כל, הפעם האחרונה שהייתה מסיבה בחיפה הייתה כשראובן עטר כבש בחמש אפס נגד מכבי ת"א, כלומר בעונת 93-94. שנית, אם על הצוואר שלו יש סימן של אודם ורוד, היא לא שלו, היא כנראה בת 16 שמתלהבת מהיקי בצוואר. אבל אכן, חיבוק מרגש עד כדי דמעות שגרם לי לצלצל לאריה דרעי שישאיל לי את הבצל שלו. בהתחלה הייתי בטוח שאורנה מחביאה שם סכין אבל מסתבר שאכן שלום עושים עם אויבים. לא ישא גוי אל גוי של שבת חרב ולא ילמדו עוד מלחמה. בשביל חמימו זה בסדר, הוא ממילא לא למד כלום מאז כיתה ו' אבל יאללה, סולחה. אז מה אומרים, פרס נובל לשלום? אם נובל היה רואה את זה, הוא בעצמו היה שם דינאמיט בבית, כי למעשה שוב הוכח שהטרור משתלם. הטרור של שני כמובן. מכאן אני מוציא את הקריאה: פושעי נווה אילן לדין. מה בעצם מהות הבית אם כבר אין מחנות? מה בעצם נותר מהעונה הזאת אם 2 הצ'ילבות מחליפות לבבות בחדר האח הגדול? שידורים חוזרים של שם מכין מלוואח?!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תפסיקי לבלבל את הילד המסכן. עדן/מערכת וואלה!, צילום מסך

4. וכן, חייבים לדבר שוב על אורנה ודן. עם החפירות של השניים האלה כבר היו יכולים לחנוך את הרכבת הקלה בת"א בשבוע שעבר, אבל גם הם עדיפים על אלו בפייסבוק שלא מפסיקים לחפור על מחירי הכרטיסים להופעה של רדיוהד. לא טוב לכם? אל תשלמו. אורנה, תוך כדי קריאה בסידור בפרשת "ויתחכך", ממשיכה באקט מיני עם דן שאפילו סוטי ז'אנר כפות הרגליים מתקשרים למשטרה כדי להתלונן. "קשה לי", אומר דן בעיצומה של אורגיית האצבעות המוזרה הזו. ומה קשה לו, לבחור? "החיים". אתם קולטים את זה? הבנאדם נדלק ממגע עם הבוהן שלה. תארו לעצמכם מה יקרה לו כשיגיע לעור הקשה שליד. לאן מערכת היחסים הזו מובילה? הייתי אומר שלאלוהים הפתרונים. הצעה שלי: התנגשות של האצבע הקטנה ברגל בשולחן השבת. ככתוב: "עין תחת עין, זרת תחת זרת".

5. צפייה בפרק של אתמול הבהירה לי שאפילו הממונה על הטרדות מיניות ב"קשת" הרים ידיים מאנדל שאתמול שוב ניסה לעשות מוב על עדן בניסיון נשיקה שחיים רמון עמד לדין על פחות מזה. כשאת אומרת לא, למה את מתכוונת עדן, כי שיגעת כבר את הילד. לפחות אצל מעיין ואביחי העניינים מתחילים לזרום טיפה יותר ומתחת לפוך נרשמו הנשיקות הראשונות. מי יודע, אולי אביחי רק רצה להסתובב ופשוט פגע בשפתיים הסגורות של מעיין. לא הייתי פוסל את האפשרות שבגלל הגודל שלהן, שפתיים שלה זה גם הדבר היחיד שהוא מצליח לראות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפחות יש אקשן בגזרה. אביחי ומעיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליין ווינר

ההדחה אתמול עשתה סדר: אביחי עדיין שם אבל שני ומעיין הולכות ראש בראש על הזכייה בעונה הזו. מעיין מתגלה מפרק לפרק כגורם מרכזי ואפילו חמוד בבית. מצד שני, משום מה אנשים אוהבים את שני, נשגב מבינתי למה.

WTF

1. היה לי קשה לצפות בקטע של חמימו שמבטיח לצבוע את הבית בצבע ירוק מג'נטה. הזכיר לי את הסרטונים שרצים בוואטסאפ כשהכיתה מתעללת בילד המוגבל.

2. מעולם לא הבנתי את הקטע הזה שבו מתמודד שמודח עושה "יש!" עם היד. כאילו, אחותי, אל תשחקי אותה. לא מחזיקים פה אף אחת בכח. אם רע לך, הנה המדרגות והנה המזוזה, מוזמנת לצאת תמיד.

פסוקו של יום

"אל תהיי רגשית. זה מה שיפיל אותך, גם עכשיו, גם אחר כך וגם בעתיד" – אנדל נותן עצה לעדן. בהמשך הוא מספר לה שהוא אוהב לעשן או סיגריות או מרלבורו אדום ושחלומו הגדול הוא לשחק או באירופה או בספרד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זהירות, חופרת לפניך. אורנה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ערפאת ורבין סטייל. אורנה ושני/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסתמנת כחמודה. מעיין/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החדר הסגלגל. אורנה, אביחי ומעיין/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פגע בול בשפתיים. אביחי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בא לך מלוואח? שם/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully